{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Hvem ligner din blanding? {{forumTopicSubject}}

Til jer med blandinger..
Hvilke træk er slået igennem? her mener jeg både personlighedsmæssigt og udseende:o)

Min Ibber er en blanding af fransk bulldog og cavalier, og ligner en tyk korthåret cavalier:o) hans sind er fransk, med et lille tvist cavalier. Han elsker at jagte fugle, og er meget følsom:o)

Fanny er jeg mere i tvivl om.. hun ligner en chi, dog med powder puff pels, og pomeranier hale:o) Hendes sind er vidst lidt af dem alle:o) hun er en typisk lille skødehund, med meget selektiv hørelse og krudt i røven:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem ligner din blanding?
  • #1   3. nov 2008 lucky er en engelsk spinge og lab smiley .. og farve mæssigt så slår labben jo igennem men jeg syns at hans bygning ligner meget hans mor , men så har han nogle af sin fars træk med mund og fødder, og sind er han engelsk springer smiley

• #2   3. nov 2008 Joey er en Cockerspaniel / Labrador blanding. smiley

Han har sin mors pletter og højde, og faderens lange ben og pels.
    Personlighedsmæssigt ligner han ingen af de to.

• #3   3. nov 2008 hvor er han sød:o) det er sjovt med de små rundkørsler, jeg kan også sidde og finde små bitte ting ved mine som jeg kan se stammer fra de forskellige racer... er da herligt:o)

• #4   3. nov 2008 hunde og katteejer
    hvad ligner han så personlighedsmæssigt? er det ikke bare et mix af dem begge eller??

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
    #5   3. nov 2008 Lilly ligner hverken gårdhunden eller pekingeseren - men har træk fra dem begge. Speciel kan folk se pekingeseren i hendes øjne.
    Hun ligner mere en korthåret tibetansk spaniel eller noget i den stil.

Personligheden er svær - da jeg ikke kender de to racer voldsom godt. Men har oplevet begge racer som gøende - og det er Lilly.
    Hun er en hund for sig - har sin helt egen personlighed. Lidt "terrier" agtig, stædig og halv hidsig. Men sød ;D

• #6   3. nov 2008 tinna
    jae men det er lidt ligesom med fanny, hun er også 3 racer, og kan ikke helt skælne imellem dem:o) hun er glad for alle fremmede, men samtidig meget underdanig. Hun er selvstændig, og har meget selektiv hørelse, men samtidig utrolig morsyg:o) hun kan være en farlig kal det ene øjeblik, og i det næste øjeblik bliver hun bange for en plastic pose hehe... Hun er meget lidt intilligent, men super skøn alligevel:o)

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#7   3. nov 2008 Hun lyder til at være skitzofren - som Lilly også kan finde på at være (Men det kan Silas nu også) *GG*

• #8   3. nov 2008 Kambei er helt sikkert blandet med en hyæne og synes klart den er kommet godt igennem .. ;o)) *GG* arh kunne ikke lige lade hver .
    Hopper ud igen .. ;o)

• #9   3. nov 2008 Emma er Ambull/ springer spaniel......med overvægt af ambullen...mor var blandningen og far ægte ambull.

Jeg syntes hun i kroppen ligner en springer i overstørrelse, men hoved og muletøjet er ambullens værk. Af temperment ligner hun begge......kan være voldsom fjollet og åben for alle og andre gange ser hun det hele lidt an og ved ikke rigtig om hun gider noget overhoved.

Jagthunden kommer op i hende når der er noget vildt af en art i syne og hun kan blive ganske hurtig på fusserne og følge et harerspor meget langt.....og når jagten ophører så træder hun tilbage til den lade gang og ingen skal da skynde på hende for hun KAN altså ikke gå hurtigere *G*

Så alt i alt en ganske blandet og alsidig hund :o)

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#10   3. nov 2008 Skal vi slet ikke se Taz på din profil?

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#11   3. nov 2008 Emma er verdens bedste store hund ;D

• #12   3. nov 2008 Takker Tinna :o) ......hun er lidt spøjs, men alligevel en ganske humorristisk hund :o)

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#13   3. nov 2008 Ja - jeg kan altså ikke lide Ambullen - er lidt bange for dem. Men Emma er noget for sig selv. Hun er så sød.

• #14   3. nov 2008 Tinna...Ja hende kan man ikke være bange for.....hun elsker alle mennesker uanset hvad og jeg har aldrig oplevet nogen der var bange for hende.

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#15   3. nov 2008 Du kan jo slå stemmerne fra ;D

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

#16   3. nov 2008 Det skal de da nok blive. Det er sjælden hunde blir afvist.

• #17   3. nov 2008 Noddie er Amstaff, bullterrier blanding..

han har kroppen fra en amstaff og hans ansigt er en god blanding.... dog med bullterrierens øjne..

svært at sige med ham, da han er så speciel..han minder nok mest om en amstaff, men han har opdagelysten som en bullterrier.
    så i virkeligheden er han nok bare noddie

• #19   3. nov 2008 spændende at høre om jeres helt unikke hunde:o)

• #20   3. nov 2008 Kenzo er en blanding af dobermann/ amstaff.
    Han ligner mest doberen men er en smule kraftiger end en dobber og så er han farve vist en blanding af sin mors og fars farve c",)
    Sinds mæssigt er han en hund der gør alt for sin ejer er 100% på når der trænes og det er nok efter dobberen os.
    Men alt i alt vil jeg sige at Kenzo er faldet ud efter dobbermanen bare en lille smule kraftigere.

• #21   3. nov 2008 ella stik
    ej hvor er hun bare skøn:o) hende kan jeg slet ikke stå for:o)

• #22   3. nov 2008 Aslans far er ren GD og hans mor blandet rotte og lab mener jeg det var, han ligner helt sikkert mest en GD, måske lidt en lab i hovedet men med hængemule og masser af løs hud smiley Af sind ligner han også meget GD han er meget klodset og sådan lidt goofy, men det er jo også lidt lab, mærker sådan set slet ik til rotten, udover han har lidt længere pels langws ryggen

• #24   4. nov 2008 Liva er en golden/lys lab blanding. Af udseende ligner hun umiddelbart mest en lab, da hun er korthåret. Jeg har en kollega, som har to ægte labber (gl.dags model) og når jeg ser dem alle tre sammen kan jeg godt se, at Liva's hoved måske er mere golden end lab.

Mht sindet så er der jo ikke den helt store forskel på golden og lab (håber ikke jeg træder nogen af tærene). Hun er glad og venlig, lidt overgearet til tider (er kun 5 måneder gammel). Hun er begyndt at vise retriever-træk - alt skal bæres rundt på smiley

Kommentér på:
Hvem ligner din blanding?

Annonce