21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Halte halte halte =( {{forumTopicSubject}}
Ja, Kayser halter jo ENDNU =(
3 måneder er vi oppe på nu.. Har lige snakket med dr dyr og vi aftalte at han skulle i røngten igen i januar, for hvis det virkelig er noget slemt er det jo ikk værdigt for han at blive ved..
3 måneder med 10 mins ture og minimal leg er jo intet liv for en hund på 8 måneder.. Kan kun give hende ret, men har jo ikk lyst til at skulle af med ham, han er jo min store kærlighed !!!!
Meeen julen er håbets tid, og jeg ved at hvis han (Gud forbyde det) skal væk, har jeg i hvert fald givet ham et godt - kort, men godt - liv.. Og er det ikke det der tæller??
Ikk om vi har dem i 1, 6 eller 15 år.. Men at de har haft det godt??
Vælger jeg i hvert fald at tro på..
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 429
Men jeg vil givet dig ret i, at det er den måde hunden lever på ikke tiden man har den
rigtig god jul og god bedring til vovse
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Altid mennesker der ved hva det er man går igennem =)
Selvfølgelig hjælper det ikke på Kaysers situation, uanset hvor slem den må være, men det hjælper alligevel at tale om det.. og blive forstået !!
Det skal lige siges, at han bestemt ikk virker som om han har ondt.. Han hopper rundt som en idiot hele dagen og piver aldrig.
Hans livskvallitet er kun forringet ved at vi ikk går de laaaaaange ture mere.. Og ingen playdates heller..
Men nu det er jul kommer han med over til min søs idag og julehygger..
De har også en schæfer, men han er rolig og veltrænet så det skulle ikk være noget problem at få ham til at falde til ro..
Men tager nu smertestillende med alligevel.. HVIS nu..
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
jeg giver dig ret i ... at det er måen hunden lever på og ikke hvor længe
Men vi krydser fingre på at han kommer sig ... feikes storebror
selv om det måske ser lidt sort ud til tider ... så håber vi der sker et JULEMIRAKEL ... så han kommer sig helt igen ...
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
kan jo ikk have kayser ikk når at møde sin lillebror !!!
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 76
Du skal slet ikke gå og vente på at det bliver bedre med din hunds ben. Vi havde selv problemer med vores hvalp da den var 5 mdr. alle sagde det nok var vokseværk men det blev ved.
Hop ind på vores hjemmeside http://www.123hjemmeside.dk/kennelsoefronten og se under sygdom. Der er en beskrivelse af hvad vi fik gjort og har gjort for at få det til at spille 100% igen. Held og lykke. Du er også velkommen til at skrive til mig (mail adr ligger på hjemmesiden.)
Halte halte halte =(