{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Hørt hos dyrlægen. {{forumTopicSubject}}

Har været ved dyrlægen med Sofus, da han igår havde blod i afføringen, og idag havde to voldsomme opkastninger, (var også ved dyrlægen igår)
Nå men da jeg var ved at betale, kom en mand som lige ville bave min dyrlæge, til at give en bedøvelses sprøjte, til hans 5 mrd gamle golden retriver hvalp, til tytårs aften, for han ville ikke have at den blev bange. Min dyrlæge spurgte om den havde oplevet fyrværkeri, og derved var gået i panik? Nej det havde den ikke. Nå men så vill hun ikke give den noget, og da ihvertfald ikke en sprøjte. jamen om han så ikke bare kunne, få nogle nytårspiller? Nej for langt de fleste hunde, er ved bevisthed, kan bare ikke rigtigt bevæge kroppen, men de er stadig bange og ved bevisthed. Nej hun ville forreslå, at de prøvede at teste den, ved at skyde noget af. Hun ville ikke give noget til en hvalp, som den måske ikke havde brug for.
Jamen han var bange for at den ville blive bange, og det var jo besværligt, med en bange hund. Min dyrlæge forreslog at jeg fortalte om mine forældres gamle rughårede basset hund, som var panisk, og som havde fået piller, men at den var ved bevisthed og stadig i panik, men ikke kunne flytte sig. Jeg prøvede virkelig at forklarer at hvis den ikke havde brug for det, så hvorfor give den det?
Jamen han gad ikke, være bundet af en hund nytårs aften, for han skulle i byen. Så han ville bare have noget, så den ville sove, og så han kunne gå i byen og feste.( Så skulle den være alene.)
Jeg blev så gal at jeg fløj op af stolen, sagde til ham at hvis det er SÅ besværligt at have en hund, kunne jeg ikke forstå at han havde købt den!!!
Det ligner ellers ikke mig, at blive så gal, men det her kunne jeg bare ikke klarer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hørt hos dyrlægen.
  • #1   20. dec 2005 Hej Joan...
    Godt gået, så fik han da lært den lektie... der er nogen mennesker, som simpelthen bare altid tager den nemmeste løsning...
    Jeg sys fandeme det er i orden.. smiley
    knus MIa


  • #2   20. dec 2005 Godt gået!
    Så kan den nar af en festabe lære det smiley


  • #3   20. dec 2005 Jamen han blev også en smule bleg.
    Hvorfor har sådan en hund?


  • #4   20. dec 2005 Jamen der er tydeligvis stor forskel på folk.
    Havde jeg været en stor stærk mand, havde jeg nok kommet til at skubbe lidt til ham. ;o)))


  • #5   20. dec 2005 Dandanell>> Ja det er s.. rigtigt, POKKERS at jeg ikke lige tænkte på det. Dyrlægen ville sikkert gerne havet givet mig en ;o)))))))

  • #7   20. dec 2005 Jamen Eva B. Det har du helt sikkert ret i. Men den her I...., var jo slet ikke klar over, om den var bange eller ej, han skulle bare i byen.
    Det er det jeg bliver gal over.
    Kan godt forstå dem som må give piller. Det er jo ikke s.... sjovt at se på en hund der er helt vildt bange.


  • #8   20. dec 2005 Dandanell. Ja ik C,`)

  • #9   20. dec 2005 Et godt eksempel på en person der ikke burde have hund....
    Gør mig så gal når folk syntes hunden er en plage til jul og nytår fordi ejeren har planer. Det burde man have tænkt på inden man fik hunden. Kaya er guskelov ikke bange for krudt og kugler, men selvom nytåret er en fest dag så er jeg hjemme ved hunden ca kl 00.30 hun skal ihvertfald ikke være længere alene hjemme end hun plejer på en arbejdsdag. Ellers så kommer jeg kun steder hvor jeg må have hende med og det er stille og roligt.
    Sidste år var jeg ingen steder, da det jeg var inviteret til var mega party med 130 mennesker. Blev hjemme nytårsaften med min hund, og det er jeg ikke spor ked af. Nogle gange må man ofre lidt af det sjove når man har dyr, lissom man ville gøre hvis man havde små børn.


  • #11   20. dec 2005 Jeanette J. Hvor har du dog ret. Jeg tager også kun afsted, hvis jeg kan have Sofus med. Hvis ikke laver vi bare vores egen fest.

  • #13   20. dec 2005 Eva B : Ja det er jo også lige det jeg har tænkt på, efter jeg er kommet hjem. Det er sådan en skam, at en så dejlig hund skal bo, ved sådan et menneske. Det er jo ikke den der har valgt ham.
    Altså sådan en idiot. Han er ikke alle mine tanker værd.


  • #16   20. dec 2005 Åhh Dorte G : Det bliver også nok til at jeg bliver hjemme.
    Jeg er inviteret et sted hend hvor de har 4 katte, Det er ikke fordi at sofus ikke kan lide katte (har selv 3) Men det er mere, om de der katte stiller pelsen, hvis Sofus kommer, vi har aftalt at vi prøver at se, hvad der sker et par dage før. Vi må se, ellers svinger vi os i gardinerne herhjemme, hi hi hi hi


  • #17   20. dec 2005 Eva B : Er der nogen af de andre hunde som er bange? For hvis der er, kan det jo være at hun reagerer på deres angst.

  • #19   20. dec 2005 Eva B : Åhh ja så kan jeg jo ikke lige forstå, hvorfor hun pludselig bliver sådan. Men håber da ikke, at Diva bliver bange, når mor gør det. Jeg krydser fingre for jer.

  • #20   20. dec 2005 Hej!

    Først Eva: Sacha´s skudrædhed bliver også mere og mere udtalt jo ældre hun bliver...

    Og desuden tror jeg at jeg vil høre om det med Stesolid til Sacha i år...
    Hvis hun får Stesolid hvor meget vil det så påvirke hende fysisk? For soveværelset ligge på 1. sal, og eftersom jeg skal holde min gravide mave i ro, og ikke må overbelaste den overhovedet( må faktisk ikke engang lufte hundene i snor, af fare for at de evt skulle rykke i mig... )Så jeg har ikke rigtigt lyst til at skulle prøve at bære 35 kg halvbedøvet Sacha op af trappen*SS*
    Har også fejlagtigt fået Plegasil til hende for nogen år siden, det var mildest talt forfærdeligt at være vidne til!!!

    Jeg holder forresten også bare nytår herhjemme med mine 3 hunde og min yngste tumling, regner med at en del af aftenen kommer til at gå med at synge vuggeviser for Sacha*G*


  • #21   21. dec 2005 seriøst man får bare lyst til at tage hunden fra ham når han er sådan en nar..
    mig og nico skal holde nytår hos nogen venner, det er hans første nytår så ved ikke hvordan han reagere, men det finder vi ud af..
    nu her er der allerede nogen der fyrre noget af og det er han kold overfor..
    men det er jo noget andet når det hele bliver fyrret faf på en gang.. men nu ser vi hvordan det går


Kommentér på:
Hørt hos dyrlægen.

Annonce