{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

ivrig formel 1 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi har en skøn labrador formel 1 tæve, på 6 mdr.

Vi har blot det problem, at hun springer og hopper så højt op i luften at man nærmest skulle tro det var atletik gymnastik hun undførte, når hun bliver ivrig. og i den forbindelse er vi kommet til snakke om det ikke er skadeligt for hendes knogler, når hun ikke må gå på trapper. før hun er 1 år gammel.
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ivrig formel 1
  • #1   23. okt 2008 Nu spørger jeg måske lidt dumt... Men hvad springer hun efter?

Hunde hopper da normalt ikke rundt oppe i luften "bare fordi"

• #2   23. okt 2008 Når nu det er formel 1, så har i vel intentioner om jagt?

Den indledende træning til jagt vil give hunden en del arbejde og tilfredsstillelse, og så burde den altså ikke springe rundt døgnet rundt =)

• #3   23. okt 2008 Michelle

Det når man feks. kommer hjem, eller når der går for meget pjat i hende, hun er jo stadig en hvalp.

Nina

Men ja, det har vi, vi træner ugeligt i drk. vi er nået til lydighed og træner dagligt så hun er klar til brugsprøve. og skud har hun også fået indlært under træningen.

Og stadig hopper damen smiley

VI har haft flere hunde end nelly, og aldrig har nogen af os set noget ligende, kun ved dansk svensk gårhund har jeg set noget ligende før

• #5   23. okt 2008 Ja hun har stamtavle. Og det er ikke fordi vi synes at hendes glæde er træls men mere fordi vi var bekymret for hendes knogler...

• #6   23. okt 2008 Gundogs - Næææh, men F1 er jo fra bestemte jagtlinjer, så regnede lidt med at man gerne vil bruge den når man har gjort sig "besværet" med at finde den rette linje...

Morten - Jeg har selv en hund der hopper meget på forbenene når han bliver begejstret, og han bliver bedt om at stresse ned, og mindet om at en hund har 4 ben ; )

Om det kan skade... Tjaaaa det KAN det jo godt, har for ikke så længe siden læst om en ung (men over 3 år) schæferhund der brækkede benet af at hoppe ned fra en trailer =/

Men om man skal bekymre sig over en hvalp/unghunds glædeshop tror jeg ikke... Ikke med mindre hunden hopper på underlag hvor der er risiko for fald og vrid (meget glat eller meget blødt).

Men naturligvis skal hunden jo heller ikke hoppe fra den vågner til den falder om, det kan knoglerne slet ikke holde til tror jeg ...

Kommentér på:
ivrig formel 1

Annonce