655 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Transportkasser til hunde Transportkasser til hunde
Hej
Jeg syntes jeg på et tidspunkt har læst at der er nogel bestemte mål for en transport kasse til hunde. alt efter deres mål osv.
noget med højden + en halv benlængde osv
nogen der kan hjælpe med dette
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Nederst på siden står en vejledning i mål.
Hvis hunden skal med et fly kender jeg ikke reglerne
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 35 Svar: 745
Hvis du skal flyve med SAS så skal boxen være så stor at din hund skal kunne stå opresjt i den .......... det betyder faktisk at min Border Collie skal have en størrelse XL i kennel Variacage.....meeeen hvis du skal med flyv indfor Norden så tager de ikke større burer end L pgaf flyverstørrelsen .
Jeg skal feks til NM i lydighed her i næste måned og skal flyve med min hund op til Finland... der skal han være i et størrelse L bur, i et bur som faktisk er lidt for lille til ham....
Så man skal altid kontakte dem man skal flyve med for at høre om deres regler, ellers kan man risikere at stå der med en hund som man ikke må tage med....
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Det er lidt absurd at min lille hund skal have en Cayman str 4, han kan godt være i en 3'er men fordi han er så lang som han er han nødt til at have en 4'er. Det er ikke sådan når man er dobbelt så lang som man er høj *GG*.
Heller en for stor kasse end en for lille, er den for lille kan de nægte og tage hunden med. Har dog set i Airport eller sådan noget at de kan finde på og flytte hunden over i et bur der passer og så får du joen ekstra regning
Transportkasser til hunde