{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Elmer skal have en chip i dag {{forumTopicSubject}}

Puha ja så kommer dagen idag hvor bettemand skal have en chip skudt i. Hvor grimt er det for hunden? Er sgu ikke meget for at skal have det bette kræ med til dyrlægen med noget der gør ondt.

Men der er jo nok ingen vej udenom desværre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elmer skal have en chip i dag
  • #1   20. okt 2008 Det er en klaks smiley

Ikke noget at være bekymret for ihvertfald.

• #2   20. okt 2008 nej det er aldrig sjovt.. synes også godt de kunne lave en mindre nål og chip til de små racer.. fik min chihuahua chippet for nogle mdr siden... av hjertet på mor her...held og lykke med lille manden

• #4   20. okt 2008 mine hunde reagerede ikke mere på det end at blive vacc. og det siger de heller ikke ret meget til..

ikke noget med hylen og skrigen..... så jeg synes ikke det er så slemt...

husk at din nervøsitet går lige i hunden...... jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort, og jeg kan heller ikke lide at mine skal stikkes...

held og lykke

• #5   20. okt 2008 Karla sagde et forskrækket piv og vendte sig bebrejdende mod dyrlægen, men da hun sagde "undskyld" til hende og kælede med hende, ja så var alt godt igen smiley

• #6   20. okt 2008 Hvor bliver den skudt ind henne? i øret eller wha

• #7   20. okt 2008 ja åhh mener dyrlægen sagde det altid sku være venstre side nakke/halsbånd sted kan ikke huske præsis sted, noget med alle så ved hvor de skal scanne..

det tager 2 sec, hunden skriger måske som en gris men ha godbid med og pyldre ikk om hunden men ros og snak glædeligt med hunden imens smiley

• #8   20. okt 2008 Man kan jo ikke være sikker på at chippen bliver der hvor den bliver sat i, da Sonja's er vandret ned gennem benet, og man siger også at den helst skal lægge sig ned i tåen..

• #9   20. okt 2008 Min reagerede overhovedet ikke på hverken chippen eller vacc.
    Chippen blev skudt i lige over venstre skulderblad og er siden kravlet et godt stykke op ad på halsen.

Det er ikke noget du skal være bekymret for. Det går lyn-hurtigt.

• #10   20. okt 2008 Ja så er det overstået Elmer sagde ikke et kvæk men vi har også en fantastisk dyrelæge Bjørn fra Aalborg dyrehospital. Han er helt pjattet med både Elmer og Eddi og fantastisk til at få hundebasserne til at tro de leger eller spiser godbidder mens han lige gør hvad han nu engang skal.

Ja man behøvede ikke være nervøs men er sgu ikke meget for at skulle have de små elskede med til dyrlægen når det er noget der kan gøre ondt. Ja forkælede er de jo nok, men de har også fortjent det.

Kommentér på:
Elmer skal have en chip i dag

Annonce