801 visninger
|
Oprettet:
Anne R *I love my Silky's* .
15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Syg igen - øv altså ! {{forumTopicSubject}}
Sidste weekend kastede Enzo op, ville ikke spise. Mandag var vi så til dyrlægen, som mente det var en virus. Mandag stod på intensiv pleje med at putte havresuppe og vand - mest vand =væske i ham. Tirsdag gik det bedre.
Onsdag og- torsdag har han faktisk været på toppen, frisk, glad, spist sin mad osv.
I går fredag spiste han morgenmad og aftensmad med glæde, men fredag aften har han så tynd mave.
I dag lørdag er han igen skidt, vil ikke spise.
Hvad pokker er der galt med den vovse ?
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Han er på havresuppe indtil hans igen får en formet, nogenlunde fast afføring. Først da går jeg over til kylling og ris.
Men han spiser ikke frivilligt lige p.t. så det er noget med at proppe en teskefuld i munden på ham.
Jeg ved godt jeg ikke kan forvente svar på hvad han fejler her på HG, det er dyrlægens job
Jeg er bare så frustreret over at han syg igen. Nu var han jo lige blevet frisk.
feb 2007
Vi har lige fundet ud af, at han har allergi, så derfor får han kun og kun sit allergi-foder - ingen upsere eller noget.
Den anden havde en enkelt dag hvor han kastede sin morgenmad op - det var i tirsdags - og der var den også lidt træt, men ellers har den været frisk - og dog ville han ikke spise sin morgenmad i går fredag. Men i dag er der intet.
Ved ikke om han bare sympatisere (det var mest en joke - tror ikke rigtig på at hunde sympatisere med hinanden på den måde, men man ved aldrig)
feb 2007
Ja, det er pokkers ærgeligt !
Syg igen - øv altså !