{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

arrggg skide hundeejer (lidt lang) {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i forholdsvis nybygget rækkehus (4 år gammelt) og har sat et trådhegn op rundt i hækken i en højde som passer til en cocker.
Nu har min nabo så fået en fyr på besøg som har taget sin hund med. Det er også fint ok med mig...
MEEEEEEN så står Chianti og jeg og leger ude i haven, og så kommer fyren og hunden ud i haven. Jeg spørg med det samme om det er en han eller en tæve, og han fortæller at det er en hanhund.
Jeg siger så til ham at Chianti er højløbsk og at han derfor skal sørge for at hunden holder sig på den rigtige side af hegnet. Fyrens kommentar er at hans hund ikke gør noget... mmm flot helt sikkert.
2 minutter senere er hunden hoppet over hegnet og vil til at hoppe på Chianti og så råber jeg sgu højt... får i en fart løftet Chianti op så han ikke kan nå hende....
Der nåede heldigvis ikke at ske noget men for helvede da, han fortalte senere at hans hund ikke var kastereret. Hvad får ham så til at tro at en hanhund ikke vil være interesseret i en højløbsk tæve... arrrgg kan blive så hidsig over sådan noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arrggg skide hundeejer (lidt lang)
Kommentér på:
arrggg skide hundeejer (lidt lang)

Annonce