{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

spørgsmål om alm brand sygeforsikring {{forumTopicSubject}}

prøver igen mit andet indlæg forsvandt:(

Jeg har sygeforsikring ved alm brand, men tænker på hvordan det præsis fungere når jeg en dag har måtte til dyrlæge med tulle

sender man bare alle regninger til dem og så vudere de selv?
eller skal man selv finde ud af om de præsis dækker det man har fået behandlet?
skal man ringe før man sender/mailer noget og anmelde det eller??

Håber nogen herinde vil fortælle hvad de plejer gøre hos alm brand:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om alm brand sygeforsikring
  • #1   14. okt 2008 Kontakt alm. brand. så får du svar ...

• #2   14. okt 2008 Du skal betale hele dyrlæge regningen selv, og så får du et beløb tilbage, minus selvrisikoen..

• #3   14. okt 2008 ja du betaler regningen og så tager du en kopi af den og sender den ind med dit navn, adresse og police nummer anført på sammen med dit konto nummer - så indsætter de pengene eller sender en check : )

• #4   14. okt 2008 Nicola; jeg har aldrig kunne få dem til at sætte penge ind, de sender altid en check smiley

Man skal huske kvittering på at regningen er betalt, enten som udskrift fra netbank eller med stempel fra posthuset, og det skal være den orginale regning. Vi sender bare alle ind, så skrive de hvis de ikke dækker.

• #5   14. okt 2008 husk der skal være diagnose på...
    Det fik jeg at vide og jeg har alm. brand.
    Men ja, du sender bare regninger og det hele med diagnose på ind til alm. brand.. Så sender de en check tilbage.. smiley

• #6   14. okt 2008 Du skal i hvert fald være opmærksom på, at uanset hvilket forsikringsselskab, du har, så dækker de ikke alt (og det gælder også for os mennesker, når vi har en sundhedsforsikring). Nogle forsikringsselskaber dækker fx. ikke alle typer røntgenbundersøgelser, og du skal lige være opmærksom på, at hvis det er en lidelse, som hunden er kendt med (og det gælder også for mennesker), så kan forsikringsselskabet godt afvise at betale.

• #8   14. okt 2008 ina a- ja jeg synes ikke de er dyre..

• #9   14. okt 2008 jeg kan ik regne med det de siger når jeg ringer!

For jeg ringede og spurgte om der var den mdrs tid hos dem fra man betalte til den ku bruges og det var der ikke sagde en dame hos dem, men da jeg så fik papirene efter jeg havde betalt stod der at den var gældene en måned efter !! så har ikke tillid til dem man ringer og taler med, entetn har de ikke tjek på det ellers vil de bare skaffe kunder:(

• #11   14. okt 2008 ja 1436 eller noget lign sku jeg ihvertfald give og jeg syndes ikke det meget om året når man tænker på hvor meget den dækker, bar du går til dyrlægen et par gange er den måske tjent ind igen..

Kommentér på:
spørgsmål om alm brand sygeforsikring

Annonce