{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Soffie og Luna {{forumTopicSubject}}

Ahh mig og hundene er lige kommet hjem fra weekend på langeland...
min morbror og hans kæreste og deres brune lab jagthund avr der også..
Soffie (min hund) og Luna (hans hund) de har før røget i totterne på hinanden men kun på soffies teritorie..
Nå men vi skal jo have hundene med ud og gå og jeg er sq ikk rigtig tryg ved det ehle men holder selvf soffie i snor og luna går også pænt i snor... da vi kommer ned til stranden får luna fri og jeg går med soffie stille og roligt og da der intet sker får hun også fri..
sådan går de noget så fint side om side og snuser rigtig rundt efter ca 3 kvarter kommer de til en markvej og Luna vil lege med soffie og "lægger" sin forkrop ned og lader halen gå Men det vil soffie hvert fald ikk...
Hun flyver lgie i flæsket på luna og luna lægger hende bare med det samme ned..
Så går luna væk og siffie den lille stride møghund flyver igen op i lunas hals og luna løgger hende igen ned sådan gør de 3 gange og så holder min far soffie nede med skoen og luna går væk mens soffie stadig knurre og skaber sig som en anden stor farlig hund...
Ingen skrammer bare sjovt og se hvor lidt der egentlig skal til før soffie bliver en rabbenskralde... og tja jeg lader sq aldrig gå min hunde uden snor med mindre det er på vores eget matrikel mere pyha...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Soffie og Luna

Annonce