{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

OMG stort problem !! {{forumTopicSubject}}

Jeg har oprettet dette indlæg for en veninde som pt. intet internet har , men hun vil gøre alt for at få et rigtig godt råd ..LÆS HER

min veninde bor i hus med sin kæreste , sammen har de en lille hund der blanding mellem dansk/svensk gårdhund og mynde ....ja forstil jer en mynde i miniature str.
let og lynhurtigt !

hunden er renlig og ellers rigtig godt opdraget mht komandoer osv..men en ting er slået fejl i opdragelsen.

den springer op i vindueskamme, på reolsystemet, bordene osv...og det kan hunden gøre lige foran snotten på min veninde, og når min veninde så siger " NEJ" eller " NED" så står hunden bare og kigger på veninden uden at hoppe ned...det er først når min veninde rejser sig op for at gå hen i mod hunden at den så hopper ned og kommer hen til min veninde og begynder og vil lege

hunden er 3½år gammel og er en tæve..lystre ellers på alle andre komandoer som , sit, dæk, aport osv...

men det med div. boliggenstande vil den bare ikke lære ....

min veninde har prøvet at give den et strint med en vandpistol , for hunden hader vand !..men uden held

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG stort problem !!
  • #1   13. okt 2008 jamen hunden kan selv springe op uden at bruge stole som hjælp
    forstil dig en mynde i miniature str. de er jo lynhurtige..og kan satme både springe højt og løbe hurtigt..det er jo en væddeløbshund

den har fået skubbet til mange ting som stod i vindueskammen hvor noget af det er gået i stykker..og andet har lavet en frygtelig larm om natten..men nu sover hunden i gangen med sin kurv og er kun i stuen om dagen .....men den ødelægger ikke nogle ting bevidst..den synes bare det er sjovt at hoppe op på de høje steder indtil "far eller mor" kommer over til hende for at få hende ned derfra

hun blir leget dagligt med og får masser af motion, samt hundetræning på hold 2 gange om ugen

• #2   13. okt 2008 Ja jeg bruger vandsprøjten herhjemme - jeg skal bare vise den - så er der ro igen :o)

• #3   13. okt 2008 karin > den er afprøvet *griner* hunden hader vand..men hopper bare fra sted til sted når vandet "kommer"

• #4   13. okt 2008 I stedet for grydelågene kan man bruge en plastik bøtte med små sten i og ryste den hver gang hunden gør noget forkert...

• #6   13. okt 2008 hun er ikke den store madelsker

• #7   13. okt 2008 Så prøv som John Wayne - en i hver hånd *GG*

• #8   13. okt 2008 Jeg fik et godt råd engang - det med en høj lyd i forbindelse med uønsket adfærd (f.eks. 2 grydelåg der bliver klasket sammen) - efterfulgt af et tydeligt NEJ. Jeg brugte det på Zenith en enkel gang og det var godt nok effektivt.
    Men det skal bruges varsomt og sjældent ellers mister det effekten. 1 eller 2 gange burde være nok til de fleste hunde.

• #9   13. okt 2008 man kan godt træne hunde med snor i eget hjem det vil sige st den har snor på og mens det foregår finder man atternativ legetøj til hunden den keder sig og søger kontakt og det får den når den står på reoler og lignende negativ kontakt er bedre ind ingen syntes den så kontakt en hunde konsulent i den nærmeste dch klub de kommer gerne ud i eget hjem og hjølper

• #11   13. okt 2008 hæ hæ der må være mynde i nynne... når vi ikke er i køkkenet ligger hun enten på køkkenbordet eller sidder på en af stolene... hu ved godt hunikke må og når vi kommer skynder hun sig ned...men i øjeblikket er hun så provokerende at hu gør det selvom jeg er der (ikke når henrik er der ) og hun venter til jeg kommer helt hen til hende før hun hopper ned.. vil prøve med grydelågene:)

• #12   13. okt 2008 hæ hæ der må være mynde i nynne... når vi ikke er i køkkenet ligger hun enten på køkkenbordet eller sidder på en af stolene... hu ved godt hunikke må og når vi kommer skynder hun sig ned...men i øjeblikket er hun så provokerende at hu gør det selvom jeg er der (ikke når henrik er der ) og hun venter til jeg kommer helt hen til hende før hun hopper ned.. vil prøve med grydelågene:)

• #14   14. okt 2008 det er ikke noget den har gjordt i 3 år ..det er noget den er begyndt på her den seneste tid ..inden for et par mrd. har den fået den sjove ide

Kommentér på:
OMG stort problem !!

Annonce