Amerikansk staffordshitre terrie hvalp {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg har besluttet mig efter lang og seriøs overvejelser at anskaffe mig en amerikansk staffordshire terrier. Men det ser bare ud som om man først kan se salgs annoncerne herinde når hundene næsten er salgsklare.. jeg kunne godt tænke mig at følge den hund jeg anskaffer mig så tidligt som muligt.
Jeg skal have hunden til januar. så det er vel nu omkring at den ska blive født (eller om en måneds tid)
Er der nogen der kender nogen der har kuld som lige er blevet født ????
Min skal være rød/sand med "pletter" og maske. Eller hel sand farvet med sort maske.
Er det forresten sandt at de både kan være ren race og så blandet med amstaff=? Eller stammer den fra amstaffen??
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
måske du skulle undersøge lidt mere inden du anskaffede dig sådan en
iøvrigt ville jeg aldrig købe en uden tavle, og slet ikke vælge efter farve, men efter sindet
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.333
som de andre hentyder til synes jeg også du skal læse lidt mere
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 775
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 32
Jeg har læst meget om racen og har desuden haft hund i 22 år. Men min mor har min egen hund da den er vokset op hos dem. sammen med mig. Men nu bor vi 350 km fra hinanden og jeg nu mærker man virkelig at man ikke har ham mere.
Jeg går meget op i hundens ve og vel og går meget op i træning. Har allerede fundet et sted hvor jeg kan træne den både som hvalp og voksen. Gennem DTK.
Så dette er altså ikke bar en indskyldelse om at jeg ligepludselig vil ha en hund. Dette er noget jeg har ville hele mit liv. Og er dybt seriøs ang det. At man ikke ved ALT om en race betyder sgu ikke at man er uegnet til den. ikke hvis man bruger så meget tid på at lære om den som jeg gør. Derfor søgte jeg hjælp på den her side.
Så tak !!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.724
Prøv at gå ind under annoncerne, og se hvor mange amstaff´s der er til salg som er 4-18 md gammel. En del af dem, har sikkert heller ikke sat sig ind i hvad det er for en race.
Jeg siger ikke du ikke er egnet, bare at du skal tænke dig om.
Tag ud og besøg nogle kenneler, og hvis det stadig er en race for dig, så bliv skrevet op til en hvalp, et sted for hvor du har en god fornemmelse for at de laver nogle gode hunde.
okt 2008
Derfor jeg venter til nu. Nu har jeg tiden, boligen og økonomien til det. Passionen og kærligheden har jeg atid haft.
Men hvis du hører om nogen der har drægtige tæver eller nyfødte hvalpe må du meget gerne sige til. For vil gerne ha den omkring 2 januar da det passer med at jeg kan holde ferie de første par uger så jeg kan være hjemme med den til den er tryg og næsten renlig
okt 2008
Hvis andre hører om nogle der er salgsklare 1 januar SŨSIG ENDELIG TIL *!!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.724
Det vigtigste er du finder den rigtige kennel og den rigtige hvalp
okt 2008
Så lige nu er jeg en glad pige selvom min hvalp ikke engang er født endnu. men har en god mavefornemmelse
Amerikansk staffordshitre terrie hvalp