{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.312 visninger | Oprettet:

Sår på snuden {{forumTopicSubject}}

Vi opdagede i morges at Lupa havde en slags sort skorpe på ved kanten af næsen (på oversiden af snuden). Vi var på besøg hos min veninde hvis hun havde noget der lignede og bare pletter på halsen. Hun fortalte de havde været til dyrelægen der sagde det nok var allergi, og han fik en binyrebarkhormon indsprøjtning, creme med det samme i og pencillin (så vidt jeg husker). Det havde dog ikke hjulpet helt så de skal derhen mandag. Hun fortalte at hans sår (som sidder det samme sted som Lupas) var startet som lyserødt. let væskende sår. Da vi kom hjem var Lupas skorpe forvandlet til et lyserødt sår (lignede hudafskrabning), det ligner hun har fået revet skorpen af....

Så jeg er selvfølgelig bekymret! smiley
Jeg blev enig med hende om at jeg skal se tiden an og se om det bliver værre, og også vente til hun har været til dyrelægen og høre hvad de får at vide...

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Synes bare det er meget mærkeligt! Det skal lige siges at hundene ikke har været sammen i over en måned...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på snuden
  • #1   9. okt 2008 Det lyder som om din hund har været ude og grave noget ned, eller rettere, forsøgt at tildække noget ved hjælp af snuden.

    Jeg har set flere hunde med skrabet snude, fordi de har dækket et ben eller andet til med jord, ved at bruge snuden.

    Hold det rent med klorhexedin og smør evt. zinksalve på, det plejer at få det til at hele hurtigere.


  • #2   9. okt 2008 Det har hun ikke, vi har kun gået tur med hende i snor den sidste uge fordi hun lige er blevet sterilliseret... smiley Det er det der er mærkeligt...

  • #3   10. okt 2008 Måske fra bur hos dyrlægen?, min har det samme lige nu, og det er fordi hun fik tynd mave og har forsøgt at komme ud af buret.

  • #4   11. okt 2008 Det er da nok buret! smiley og så har hun sikkert bare fået revet sårskorpen af... Nu føler jeg mig lidt dum... Jeg er rigtig god til at piske en stemning op når det gælder mit lille pus...

Kommentér på:
Sår på snuden

Annonce