Stakkels hund :) {{forumTopicSubject}}
Ja, så blev Lupa sterilliseret i fredags, det lille pus! Det var med en klump i halsen at jeg efterlod hende hos dyrelægen! Og det var bare så dejligt at se hende igen da vi skulle hente hende!
Vi kørte direkte fra dyrelægen og i sommerhus, så hun ikke skulle på trapper. Det der med at hun skulle være helt groggy mærkede vi ikke rigtig noget til... Hun var da lidt sløv og usikker på benene og MEGET kælen, men ellers sig selv... Lørdag var hun stadig træt, men lige så snart hun kom ud rullede hun rundt i græsset, og jeg kom til at skælde hende ud... Jeg er bare så bange for at såret springer op! Det ser dog fint ud, det er 3-4 cm langt og syet med indvendige sting, så faren for at hun får revet det op er vist ikke så stor... plus at hun har en badedragt lignende forbinding på...
Det største problem er, at hun ikke må rende løs den næste uge for at være sikker på at såret ikke springer op. Hvordan forklarer man lige det til sin energi bombe af en hund? Det er simpelthen SÅ frustrerende at hun ikke forstår det, men springer rundt på gåturen! Og stakkels hende der ikke forstår hvorfor mor er sur...
Nå, jeg måtte bare lige ud med det der har fyldt mit liv de sidste tre dage...
Er der forresten nogen der ved hvor i KBH området man kan få fat i en bodystocking i rottweiler størrelse? Den hun har nu kan hun godt få møflet væk så hun kan slikke såret...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Stakkels hund :)