{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Æv- negl revet af {{forumTopicSubject}}

I går, da jeg var til mix- match med begge hunde i Vallensbæk, opdagede jeg at Isis blødte lidt fra den ene tå ( Stortåen ? ). Da jeg kiggede efter, ku jeg se at neglen på tåen var flækket- og vi var ikke engang kommet igang med mix- matchen endnu. Nå, ringede hjem til manden min og spurgte ham om det gik an at lade Isis deltage da det tilsyneladende ikke virkede generende på hende. Han sagde at det var okay at deltage og så måtte vi bare tag ind på dyrehospitalet senere. Om aften- efter aftensmaden, lagde vi så vejen forbi dyrehospitalet og fjernede neglen. Nu går Isis så rundt med en lille forbindning ( som vi flere gange har bedt hende om at lade være ) og hun er noget øm i tåen. Da vi for en time siden skiftede forbindningen, blev hun sur ( det gjorde jo lidt ondt ) men hun tog det nu alligevel i stiv poten og sad pænt stille det meste af tiden.
Skal måske lige tilføje ( inden nogen farer i blækhuset ), at min mand er en af de mest ansete dyrlæger så det var altså ikke fordi jeg var uansvarlig at jeg lod hende deltage i mix- matchen........ Hun nød det faktisk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æv- negl revet af
Kommentér på:
Æv- negl revet af

Annonce