{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke forstå hvorfor
  • #2   3. okt 2008 ja jeg er også dybt uforstående.. jeg ventede længe på min lejlighed- men jeg skulle ingen steder uden min hund..

• #3   3. okt 2008 Nej det fatter jeg heller ikke...

• #4   3. okt 2008 Jeg har gjort det en gang, men kun fordi jeg havde en udvej til hvis der skulle blive ballade...

• #5   3. okt 2008 Jeg havde heller ikke turde gøre det.
    Vi har selv haft svært ved at finde en bolig hvor vi måtte ha Daisy med...
    Men heldigvis fandt vi det her og så må vi endda have to hunde :o)

• #7   3. okt 2008 det er godt at høre nogle andre der har det ligesom mig, sad lii og kiggede på hunde til salg og blev overrasket over alle de mennesker der sælger deres hund pga nuværende boligsitution... de sku jo slet ikk ha haft hund :s
    ville hellere være hjemløs end a sælge bailey!!

• #9   3. okt 2008 Det er ikke altid man selv kan vælge... så nogen gange bliver det nødvendigt at skille sig af med sin hund.

• #10   3. okt 2008 jeg er delvis enig, det er ikke altid man har et valg, nogle har måske børn og tænke på også, så kan man ikke lige bo i en bil eller et telt, hvis man nu er i husvild skal man jo sige ja til det første man bliver tilbudt, siger man nej så får man ingen hjælp.

Jeg sidder selv i saksen nu, da jeg for snart et år siden blev alene med titan og en stor dyr lejlighed på lærlingløn, jeg ville på ingen måde skille mig af med min hund, men sidder med kæmpe gæld nu da banken har støttet mig igennem, nu håber jeg bare snart der kommer en lejlighed til mig.
    Der kan jo være en gyldig grund til at man ha måtte tage den beslutning, der er da nok også nogle iblandt hvor de måske bruger det som undskyldning, men man skal nok lige tænke sig om et par gange før man dømmer folk.

• #11   4. okt 2008 umiddelbart nej, men altså står man i akut bolignød og også har børn osv. så kan man jo ikke bo i telt eller bil eller papasse og så kan jeg godt forstå at det bliver udvejen

Kommentér på:
kan ikke forstå hvorfor

Annonce