{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Ører på Amerikansk Staffordshire T. {{forumTopicSubject}}

Goddag!

Dette spørgsmål er nok kun til ejere af Amstaffs, kunne desværre ikke lige finde svaret nogen steder, og dem jeg har spurgt ved det ikke rigtigt.
Herude hvor jeg bor er der en ung fyr der har en dejlig Amstaff dreng, jeg spurgte ham for noget tid siden om han havde papire på den, og det havde han, og han have også tænkt sig at udstille ham, men han ører strittede lige op i luften, og han havde fået at vide at så kunne den ikke udstilles.
Jeg syntes min datter har snakket noget om at man kan tape dem sammen på unghunde hvis ører stritter, men fyrens hund her er ca. 4 år gammel, kam man så også tape dem sammen, eller er det for sent.
Håber på brugbart svar, da han jo ikke vil tape sammen hvis ikke det hjælper, eller hvis det skulle skade hans hund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ører på Amerikansk Staffordshire T.
  • #1   14. dec 2005 Goddag igen.

Ørene på han hund er ikke kuperet, de er helt naturlige.

• #2   14. dec 2005 Goddag igen.

Ja Reese, det har han.
    Men jeg kan se den ene har været til udstilling, hænger dommerne sig ikke så meget i det alligvel, måske fordi mange alligvel har kuperede ører?
    Selvfølgelig ved jeg jo godt at dommere ikke dømmer ens og ud fra helt de samme kriterier, men jeg mener da min datter sagde at der er nogle måder at bære ørene på som ikke er godkendt, og at striører var en af dem.
    Men kan der ske noget ved at han prøver at sætte tape på i så sen en alder, andet end at hunde nok ikke syntes det er så sjovt i starten?

• #3   14. dec 2005 Tak for hjælpen Reese.

Så fik datteren min alligvel ret denne gang også.
    Jeg vil bringe ham de triste nyheder næste gang jeg møder ham, selvom han nok egentlig nok er lidt ligeglad, han lod mig nok bare høre det jeg ville høre, det stiller altid en gammel kone tilfreds.
    Jeg vil gå med min hund, nu har han jagtet katten i snart en en halv time.
    Men tak igen for hjælpen.

Mvh. Anne

Kommentér på:
Ører på Amerikansk Staffordshire T.

Annonce