{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Alaskan malemute {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min mor ønsker sig en hund, da min far har rejsearbejde og hun har haft uvedkommende besøg om natten - nu har hun sat sig for at hun vil have en malemute (de har haft Husky før), og da jeg selv arbejder som hundetræner kan jeg være der med råd og vejledning (og træning)..

Men jeg vil meget gerne have I kommer med jeres erfaring med Malemutten, både problemer og gode ting..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alaskan malemute
  • #1   3. okt 2008 sidder faktisk inde ho snaboen lige nu:D
    de har 2 stk hunnder og 1 han.. og ja der kan man ikk tage andre hunde med ind, for de pelser den..

    hun har avlet en del år og siger at har man mere end en hund hvori den ene er malamut så er den kun "ven" med flokken... men ellers dejlige hunde


  • #2   3. okt 2008 En mutte er en fantastisk dejlig vuffer, men vagthund er den ikke !!
    Måske din mor skulle kigge efter en anden race end mutten, hvis det er vogtende hund hun søger ??
    Mine erfaringer med mutten er: Venlig overfor mennesker, selvstændig, fælder meget, kræver mental stimulans ( intelligent ) , lærenem, ikke gøende men meget snakkende, aktiv i køligt vejr, sløv når det er sommer og varmt.. En fantastisk hund som dog kan blive en dominerende katastrofe hvis den ikke stimuleres korrekt...


  • #3   3. okt 2008 Måske en karelsk bjørnehund, hvis hun gerne vil arbejde bare en lille smule med hunden, er den meget tilpasselig. den kræver en fast, men kærlig hånd.

    Den passer på sine mennesker, den kan være meget vagtsom dog uden at være larmende.


  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #4   3. okt 2008 Tjaeeee, kender nogen der har 3 af slagsen. 2 hanner og en tæve. De er præcis som Putte beskriver, og de kan sagtens sammen med andre hunde, de pelser intet.

  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #5   3. okt 2008 Og selvom den ikke er en vagthund, er det stadig en hund der kan beskytte sin ejer, samt for den fremmede se farlig ud.
    Men absolut en dejlig hund hvis den bliver ordentligt opdraget.


  • #6   3. okt 2008 Når nu din mor har haft husky før, så ved hun forhåbentlig også at mutten er en eminent gravemester i haven. Højt hegn rundt om haven er et must. At mutter højst sandsynligt ikke kommer til at kunne gå uden snor ( Kender kun 1 mutte som kan gå rundt hjemme på deres ejendom uden at smutte på tur ) ....

  • #8   3. okt 2008 hej

    køb en med stamtavle.

    og hold dig langt væk- fra ham i bramming som sælger dem uden, han sælger hvid schæfer uden stamtavle.

    historien kan du få på PB og min utaelse er fuldt ud begrundet.

    hilsen nina


  • #9   22. okt 2008 Det er ikke en første gangs hund ! men ellers ser jeg ingen problemer med såen en. men den skal have meget plads og gerne røres en del alså såes lnge tur med eller sådan noget . (:
    Held og lykke. (: smiley


Kommentér på:
Alaskan malemute

Annonce