{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Alaskan malemute {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min mor ønsker sig en hund, da min far har rejsearbejde og hun har haft uvedkommende besøg om natten - nu har hun sat sig for at hun vil have en malemute (de har haft Husky før), og da jeg selv arbejder som hundetræner kan jeg være der med råd og vejledning (og træning)..

Men jeg vil meget gerne have I kommer med jeres erfaring med Malemutten, både problemer og gode ting..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alaskan malemute
  • #1   3. okt 2008 sidder faktisk inde ho snaboen lige nu:D
    de har 2 stk hunnder og 1 han.. og ja der kan man ikk tage andre hunde med ind, for de pelser den..

    hun har avlet en del år og siger at har man mere end en hund hvori den ene er malamut så er den kun "ven" med flokken... men ellers dejlige hunde


  • #2   3. okt 2008 En mutte er en fantastisk dejlig vuffer, men vagthund er den ikke !!
    Måske din mor skulle kigge efter en anden race end mutten, hvis det er vogtende hund hun søger ??
    Mine erfaringer med mutten er: Venlig overfor mennesker, selvstændig, fælder meget, kræver mental stimulans ( intelligent ) , lærenem, ikke gøende men meget snakkende, aktiv i køligt vejr, sløv når det er sommer og varmt.. En fantastisk hund som dog kan blive en dominerende katastrofe hvis den ikke stimuleres korrekt...


  • #3   3. okt 2008 Måske en karelsk bjørnehund, hvis hun gerne vil arbejde bare en lille smule med hunden, er den meget tilpasselig. den kræver en fast, men kærlig hånd.

    Den passer på sine mennesker, den kan være meget vagtsom dog uden at være larmende.


  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144