1.091 visninger
|
Oprettet:
Alaskan malemute {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Min mor ønsker sig en hund, da min far har rejsearbejde og hun har haft uvedkommende besøg om natten - nu har hun sat sig for at hun vil have en malemute (de har haft Husky før), og da jeg selv arbejder som hundetræner kan jeg være der med råd og vejledning (og træning)..
Men jeg vil meget gerne have I kommer med jeres erfaring med Malemutten, både problemer og gode ting..
På forhånd tak
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.231
de har 2 stk hunnder og 1 han.. og ja der kan man ikk tage andre hunde med ind, for de pelser den..
hun har avlet en del år og siger at har man mere end en hund hvori den ene er malamut så er den kun "ven" med flokken... men ellers dejlige hunde
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
Måske din mor skulle kigge efter en anden race end mutten, hvis det er vogtende hund hun søger ??
Mine erfaringer med mutten er: Venlig overfor mennesker, selvstændig, fælder meget, kræver mental stimulans ( intelligent ) , lærenem, ikke gøende men meget snakkende, aktiv i køligt vejr, sløv når det er sommer og varmt.. En fantastisk hund som dog kan blive en dominerende katastrofe hvis den ikke stimuleres korrekt...
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 78 Svar: 488
Den passer på sine mennesker, den kan være meget vagtsom dog uden at være larmende.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 143
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 143
Men absolut en dejlig hund hvis den bliver ordentligt opdraget.
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
mar 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 863
køb en med stamtavle.
og hold dig langt væk- fra ham i bramming som sælger dem uden, han sælger hvid schæfer uden stamtavle.
historien kan du få på PB og min utaelse er fuldt ud begrundet.
hilsen nina
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 5 Emner: 22 Svar: 88
Held og lykke. (:
Alaskan malemute