{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

humper ben.. tævehvalp? {{forumTopicSubject}}

Hej
Min tævehvalp på ca 18 uger er begyndt på noget ret træls. Hun hopper op ad ben og begynde at lave lidt frække bevægelser, mens hun ser meget koncentreret ud. Hun gør det ikke særlig meget ved mig, men ret meget ved gæster. Især dem der er meget venlige og gerne vil lege med hende, Og hun er bare ikke til at stoppe igen. I aften kom min veninde og selv da vi sad og spiste blev min hvalp ved og ved og ved. det var lidt pinligt og ret frustrerende. Til sidst satte jeg sele og snor på hende så hun kunne holdes fra min venindes ben. Det er forhåbentlig bare en dum fase....eller hvad?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  humper ben.. tævehvalp?
  • #1   2. okt 2008 Er du sikker på det ER en tæve..... *GG*....... nogen har taget fejl før.....:O))))

• #2   2. okt 2008 Vores tævehvalp gør det også en sjælden gang imellem, men hun får at vide at det må hun ik. Og det er så hun ka forstå det, nej er bare nej.
    Men jeg har lagt mærke til at det er især når hun enten ska lave det ene elle det andet, eller hun er et sted hvor der er mange og hun ik ka overskue det.
    Men når man siger nej holder hun så også op, det er ik sådan at hun bliver ved.

• #3   2. okt 2008 Chelsea prøver bare igen...skøre hund:-)

• #4   2. okt 2008 Dina: lige nøjagtigt, Jackie gør det især hvis hun er med i hundeskoven, og hun bliver meget træt. Men så ved jeg også at hun gerne vil hjem, men hun hopper mere op af mig end decidere humper. Men det er nok fordi når vi går ka hun ik få fat, men hun får at vide det må hun ikke når hun gør det.

• #5   3. okt 2008 det er fordi hun prøver at dominere... nynne gør det meget på andre hunde når de er på besøg herude... hun er sku ligeglad om det er en stor shæfer eller amstaff han... hun gør det aldrig på henrik hun ved godt at han er "over" hende i hiraiet men mig prøver hun nogen gange af.. især når vi har tumlet... jeg skubber hende væk og skælder ud det e det eneste der virker.. synes det er møg irreterende og trælst for hun gør det også på nogle gæster især gamle mennesker (over 80)..

• #6   3. okt 2008 Stakkels gamle mennesker:-)

• #7   3. okt 2008 ja blev sku nød til at lukke hende ind i bryggerset for hun ville ikke stppe.. men hun er også bare lige kommet slyngel alderen.. har søgt om råd før for det før og har måtte sande at det jeg nok skal være mere konsekvent ved hende kan kun anbefale dig at få hende vænnet af me det nu for ellers blir hun umulig.. nynne gør f.eks for tiden kun hvad henrik siger... (da hun var de der7-8 måneder var hun bare en dejlig hund der ku sove i sengen putte i sofaen og var renlig) nu hun har haft en periode hvor hun tissede på alt hvad der var blødt hendes egen seng vores seng tæpper sofa osv... vi var til dyrelæge men der var ikke noget galt han mente det var dominans t samme mente min veninde der er uddannet adfærds halløj...

• #8   3. okt 2008 Åg stakkels jer...Håber Chelsea lømmelalder går hurtig...krydser virkelig fingre:-) Godt det går over igen.

Kommentér på:
humper ben.. tævehvalp?

Annonce