{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Hjæælp..har virkelig brug for gode råd {{forumTopicSubject}}

jeg har et stort problem med min hund..

jeg bor hos mine forældre og har jeg gjort det sidste år nu.. Bonnie hun tisser og skider i deres sofa ja næsten hver dag.. og det er når jeg ikke er hjemme.. Men hun er ikke alene hjemme,mine forældre er hjemme hele dagen.. Skal siges at Bonnie er meget morsyg.. Når jeg er gået ud af døren,så ligger hun enten og venter på mig foran døren eller på trappen til jeg kommer hjem.. eller er på mit værelse.. Udover når hun skal pisse i mine forældres sofa..

Mine forældre er ved at blive sindssyge.. og står med to snart ødelagte sofaer..

Plua at det gør mig ked af det.. og tør ikke ha hende med nogle steder i frygt for at hun gør det hos andre.. for det har hun gjort før..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæælp..har virkelig brug for gode råd
  • #1   1. okt 2008 puh ha det lyder ikke godt, det ser ud til at du skal have professionel hjælp, hvor meget tager dine forældre sig af den, det kunne være at de skulle overtage nogle af dine pligter,altså hvis de har lyst,så hunden bliver en del af hele familien og ikke kun din,sålænge du bor hjemme.

• #2   1. okt 2008 Min søster's hund tissede i HENDES side af sengen, når hun tog nogen steder, og var alene med min søster's mand, den var totalt moar syg.. så manden overtog nogen af pligterne med hunden, tog den til træning, gik med den, tog til vandet med den osv osv.. og det stoppede det faktisk

• #3   1. okt 2008 mine forældre laver ting med hende.. og nuser med hende.. og hun kommer ud i haven flere gange imens jeg er væk.. så hun har rig mulighed for at tisse udenfor..

• #4   1. okt 2008 Hun har aldrig tisset i min seng eller sofa...Kun i andres..

Er virkelig så frustreret... Ved ik hva jeg skal gøre...

• #6   2. okt 2008 det vil jeg prøve at kontakte ,for at høre hvorfor min venindes hun kun tisser alle steder pår den er i byen hos andre og ikke hos sig selv, det siger hun ihvertfald den ikke gør.tak for tipset i'm ace-

Kommentér på:
Hjæælp..har virkelig brug for gode råd

Annonce