359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

HJÆÆLP! (foder) HJÆÆLP! (foder)

Hey alle..
Har lige fået min dejlige dreng Bonzo hjem. (Amerikansk Bulldog 8uger )
Han har skidt hele 5 gange på 2-3 timer (det er meget tyndt )
Kan det være fordi han har fået noget dårligt foder af opdrætter de har givet ham AKTIV ( meget billig foder ) (link fjernet) .
Der er ikke noget i afføringen ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆLP! (foder)
  • #1   27. sep 2008 Det kan være, hvis du har skiftet hans foder uden at gøre det langsomt over flere dage.

Det kan også skyldes stress over alle de nye ting (hvilket er en af årsagerne til at man venter med at skifte - gradvist - over til andet foder, til der er gået en uges tid)

Jeg ville koge noget ris (lad det småkoge i alt for meget vand i 1-2 timer) og så give ham lidt af det med noget torskerogn eller kogt kylling. Evt kontakt dyrlægevagten, hvis du synes det bliver formeget..

• #2   27. sep 2008 Han burde jo ikke først få dårlig mave af foderet nu.. Han er jo vel blevet fodret med det i en små 5 uger

• #3   27. sep 2008 Det du linker til at da ikke et meget billigt foder?? Og hvis det er det han er vant til burde det jo ikke gøre nogen forskel.. Men kan han ha spist et eller andet du ikke har set?

• #4   27. sep 2008 Jeg har fået ham idag 2-3 timer siden.. smiley så har ikke skiftet foder.

• #5   27. sep 2008 jeg tror ikke på det er foderet men nok nærmere en reaktion på flytning m.m. har du givet ham hundekiks eller hudben eller noget som helst?? hvor lang en køretur harhan haft til dig. hvis det var foderet skulle han have haft problemmer hele tiden og så ville du kunne se på ham at han ikke trives både på pels øjne m.m. men stress kan godt virke sådan

• #6   27. sep 2008 Har ikke givet ham hundekiks eller ben .. men han har kørt 1 time. så det kan sagtens være stress ?

• #7   27. sep 2008 Du skal tænke på at han er blevet fjernet fra ALT han kender.. Så alt er nyt for ham, og det kan sagtens gå i maven på ham..

Så ja en slags stress.. Og tillykke med den lille ny:-)

• #8   27. sep 2008 Ja okay det rigitgt nok .

Mange tak smiley han er herlig!

• #9   27. sep 2008 Ja det kunne jeg forestille mig, at han er:-)

• #10   27. sep 2008 hejsa og tillykke med den lille smiley

Jeg har en hvalp på nu 13 uger- og han havde også tynd aff. meget ofte i løbet af det første døgn uden nogen umiddelbar forklaring. Jeg tilskrev det "flytte-stress". Det gik hurtigt over igen og mon ikke det er det samme hos dig?

• #11   27. sep 2008 Det kunne det meget vel være smiley

Tak for svarene..

• #12   27. sep 2008 den er da bare narvæs, har lige skrifet hjem alt er nyt. tror det er meget almligt for begge mine var på samme måde da jeg lige fik dem hejm. men hvis det fosætter vil jeg anbefale at du gåt til dyrlægen og køber noget zoolack. det er rigtig godt til dårlig mave

Kommentér på:
HJÆÆLP! (foder)

Annonce