Boxeren Viktor Boxeren Viktor
Det er ikke så tit jeg er på mere, så de nyere brugere kender mig nok ikke, men måtte af med dette her et sted og tror at her er den bedste forståelse..
Jeg har her til morgen måtte få min gamle Boxer Viktor aflivet. Viktor var blevet 10 år og havde det ret godt. han havde lidt gigt, men ellers intet. Men sidste fredag begyndte han at hoste, vi tog til dyrlægen som ville ha ham checket for Hjerte lunge orm. Desværre var prøven positiv, og viktor skulle i behandling. men problemet er at gamle hunde kan ha svært ved at tåle behandlingen, og dem var viktor desværre en af. Fredag kolapsede han, og vi tog igen til dyrlæge som beholdte ham natten over. og lørdag hentede vi atter en frisk hund. desværre holdt det kun til natten til søndag. hvor han fik det mærkbart værre, søndag morgen kontaktede vi dyrlægen som mente at hvis det ikke vendte snart skulle vi nok ikke regne med at det gjorde.. han fik chancen natten over og ved 5 tiden blev jeg vækket af endnu et hoste anfald.. så da dyrlægen åbnede tog vi afsted og fik det overstået...jeg sad med ham til han var helt død. og det sidste blik han så på mig var som om han sagde: hjælp mig, jeg har det skidt. gør hvad du vil.... så det var ikke så slemt endda. men alle minderne kan dog sagtens få mig til at tude... Viktor var en kraft karl som ikke brød sig om fremmede han hunde, og når jeg tænker på hvad han har "banket" er det ret ironisk at det er en lille orm der får ham ned med nakken. så til sidst vil jeg opforder alle med gamle hunde til at få dem checket for disse orm.. uanset om der er symptomer eller ej..
Til Viktor: Tak for kampen, jeg vil altid savne dig, og hvil i fred...
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
Hilsen Catharina
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Vi føler med dig.....
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Jeg synes at det er flot skrevet, og det var flot af jer at tage den tunge beslutning, selvom det er hårdt.
Vi sender mange varme tanker til dig og din familie.
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 151
Til jer der har skrevet på viktors side: jeg svarer jer i løbet af et par dage. og tak for omsorgen.
Boxeren Viktor