stakkels diva (seperations angst?) {{forumTopicSubject}}
er lige kommet hjem, efter hundenes første da´g hver for sig..
de går normalt altid sammen når de er alene.. men nu er diva så småt ved at komme i sin første løbetid, så nu skal de være adskilt når vi ikke kan se dem....
de blev lukket hver for sig kl 9 da min mor tog afsted... og var alene her indtil 12.30...
det var slet ikke planen at det skulle være så længe første gang... men jeg går langtids sygemeldt, og er lige pt sendt på noget kursus, hvor jeg idag var der længere end de andre dage, hvor jeg er kommet hjem kl 11.....
dusty havde ikke lavet noget.. han har jo prøvet det masser af gange, fra da vi havde tascha..
men stakkels diva skulle være alene for første gang i sit liv...
og da jeg kom hjem og lukkede dem ud, så GRÆD og høl diva... og hun havde tisset i sin seng og på gulvet på badeværelset.... hun tisser ellers aldrig inde...
den lille stakkel.. puh jeg fik dårlig samvittighed...
havde ellers lagt diverse tyggeben, tæpper osv ud for at gøre det lidt mere udholdeligt for hende... men nej
hun plejer nu ellers at være MEGET selvstændig... bortset fra da hun var lille hvalp, og vi lige havde fået hende, der var hun MEGET knyttet, og pev når hun ikke kunne se os..
men de sidste mange måneder har hun været meget selvstændig...
årh den stakkel
godt det er så sjælent min mor skal noget om formiddagen som idag... hun plejer at være hjemme om formiddagen, fordi hun også er sygemeldt, dog pga diskusprolabs
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Du kan få brug for det en dag
stakkels diva (seperations angst?)