{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Erfaring med Kingsmoor? {{forumTopicSubject}}

er der nogle der har erfaring med dette foder?

Jeg har bestilt en prøve pakke i light til Terkel.

Det skulle være super godt til allergihunde, da det er fyldt med grønsager og omega 3 og 6 fedtsyre, samt planteolie.

Hvis det er noget der virker godt vil jeg skifte over til det når vi engang er nået igennem alle 14 kg af Hypoallergenic allergifoder. Så slipper jeg nemlig for at skære grønsager til Terkel hver aften, og han behøver ikke længere at få viacutan i sin mad.

http://kingsmoor.dk/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Kingsmoor?
  • #1   26. sep 2008 jeg bruger det også til mine hunde og har gjort det i et lille års tid og er vældig godt tilfreds :-))

• #2   26. sep 2008 lene.. Hvis jeg skfitede til det ville jeg også stadig give Terkel grønsager, men som godbidder, eller engang i mellem i maden, for Terkel ELSKER tomat, og det skal han selvfølgelig ikke snydes for når nu det er sundt.. hehe ...

Terkel lider jo af støvmide- og lagermide allergi, og læste nemlig et indlæg på kingsmoor siden hvor der var en med en hund med lagermide allergi der havde brugt det, og den hund er nu symptomfri...

Og det ville jo være lækkert hvis han ikke skulle klø sådan hele tiden...

• #3   26. sep 2008 Chine... ??

• #5   26. sep 2008 Ja det lyder jo som om vi skal kæmpe os igennem 14 kg hypoallergenic og så skifte...

som sagt ville det være lækkert at se terkel holde op med at klø hele tiden... (selvfølgelig kræver det stadig rengøring på grund af støvet smiley ) .. nogle gange klør han så meget at han sætter sig på gulvet og hyler for at vi skal klø ham..

• #7   26. sep 2008 Indtil videre har vi ikke haft problemer med terkels mave når vi har skiftet mad og tror det er 3. eller 4. mærke han er på nu..

• #8   26. sep 2008 Vi har endnu ik modtaget pakken, så kan ik sige hvor store pillerne er.. hehe .. Men de kan da umuligt være større end dem terkel får nu .. hehe

• #9   26. sep 2008 Kingsmoor hvalpefoder er små piller smiley Jeg overvejer lidt om jeg skal skifte foder fra kingsmoor til BARF, men det er fordi Lupas pels er tør... Og jeg har det bedre med at hun får noget (for mig) mere naturligt smiley Men ellers har det fungeret fint...

• #10   26. sep 2008 Og voksenfoderet er vist 2 cm lange og 1 cm bred... Jeg kan ikke huske med senior....

• #11   26. sep 2008 Ellers, hvis der er en forhandler i nærheden kan du garanteret få en gratis prøve på senior, ham der producerer det gør meget ud af at forhandlerne skal kunne give prøver til folk (fortalte min forhandler)

• #12   26. sep 2008 Vores Eddi havde fået Kingsmoor fra hvalp, så det forsatte vi med både igennem hvalpefoder tiden og nu som voksen. Elmer er også startet op på Kingsmoor hvalpefoderet. Har været 100% tilfreds. Vi er i familie med nogen der har en bror til Eddi, den hund får en anden slags billigere foder og der er klart forskel på pelsen, her vinder Kingsmoor.

Sabine T kan gætte mig til det er Nørresundby dyrehandel du henviser til, et RIGTIGT godt sted at handle hvis du spørger mig. OK priser og enorm god service som man efterhånden sjældent ser. Så 7 kokkehuer til både Kingsmoor samt Nørresundby dyrehandel.

• #13   26. sep 2008 Bonzo får også Kingsmoor og han trives glimrende på det.

• #14   27. sep 2008 Sabine T, skinnet bedraget ja bygningen kunne godt trænge til lidt maling måske. Det er heller ikke fordi de har en masse de ikke har andre steder ... se det passer ikke for de har kunde service og lider ikke af ligegyldigheg som de flestr andre steder *s*

Kommentér på:
Erfaring med Kingsmoor?

Annonce