{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Hvad er det sjoveste i har hørt?? {{forumTopicSubject}}

Der må være andre end mig der har fået sjove og søde kommentarer med når de har luftet hunden..

Var på dyrskue hvor en lille dreng pegede på min amstaff Kiki og sagde: EJ far, se lige den søde lille ko der!

Mødte en gammel mand da jeg luftede Kiki og min vens mops som sagde: Er det mor og søn?? Jeg har selv haft en boxer engang?!?!? smiley

Og så lige et spørgsmål: Hvorfor er alle folk dog blevet frosset??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det sjoveste i har hørt??
  • #1   25. sep 2008 Syntes bare der er mange der står frosset ved.. Men måske det bare er mig?? hehe

• #2   25. sep 2008 sikkert fordi alle skriver i folk annoncer, uden at være interesseret..

puha kan ikke engang huske alle de sjove, jo dmitri ej se den er en dalmatiner. hihi.

men kan ikke huske alle de sjove ting især børn har ´sagt,

• #5   25. sep 2008 lille pige på et par år: naaaaarj moooaaar, se en sød lille missseeeerrrrrr!!!!

hvorefter moderen kommer hen til mig og siger lidt beklemt at det må jeg altså meget undskyld..

jeg synes egentlig bare det var meget sjovt :O)

• #6   25. sep 2008 Jeg gik engang tur forbi en legeplads, hvor en lille pige hvinede til sin mor: 'Se mor, den søde lille kaninbaby'..

• #7   25. sep 2008 heidi - at lucky var en lab???!!!

• #8   25. sep 2008 Jeg mødte en lille pige og hendes mor, og hvor pigen udbrød" Se, mor to dalmatinere"
    Jeg har to små jack russell terrier.
    Eller en mand jeg mødte i en elevator. jeg står med min hund på armen, og han siger lige pludselig "Din hund er ulovlig i DK".
    Nå, siger jeg, det var jeg ikke klar over.
    Jo det er en pitbull terrier siger han. Ja så har jeg da fået en forkert stamtavle udleveret, for der står det er en jack russell terrier.
    Jeg kunne ikke overbevise ham om, at det ikke var en pitbull

• #9   25. sep 2008 Det sjoveste jeg har hørt var en gang en far kom gående med sin lille søn i hånden.
    Drengen peger på Daisy og siger, se far. En skihund! *GG*

Og manger bruger er frosset fordi mange tit og ofte overser advarslen i annoncerne " VIGTIGT - Skriv kun hvis du er interesseret i varen! Useriøse henvendelser medfører frysning af din brugerkonto." :o(

• #10   25. sep 2008 Havde også på et tidspunkt Kiki stående ude foran bageren hvor der gik en 4-5 unge drenge på 15-16 år forbi. Den ene sagde, Hey prøv at se der står min onkels pitbull og begyndte at fortælle hvor sindsyg den var, og de andre syntes det var iihhh så fedt.. Jeg kom ud af butikken og sagde: Nej det er nu min pitbull og pas på for den går efter halsen.. Hold fast de så sjove ud..

Ved godt det ik var pænt gjort...

• #11   25. sep 2008 lol skihund.. det var da den bedste :O)

• #12   25. sep 2008 Der var en der spurgte mig om min ikke var en af de der Amstaff!!!
    Joooooo da!!

• #13   25. sep 2008 En SKIHUND??? Haahhhah

• #15   25. sep 2008 *hvor en lille dreng pegede på min amstaff Kiki og sagde: EJ far, se lige den søde lille ko der! "

*GGGGGG*
    Aiiih jeg må ikke grine .. det fik jeg afvide sidste gang hvor maria blev suuuuur . *GGG* ;o))

Hmm jeg hører aldrig noget sjovt synes jeg ikke .
    har fået mange kommentarer om min hund var en blanding eller en hyæne ? . :o/ og da vi havde Luie og gik tur med ham og en af de nuværende gamle blev jeg tit spugrt om det var mor og søn selvom det var 2 hanner jeg gik med . hmm ..

• #16   25. sep 2008 CHALOTTE: Smut ud af min tråd!!! Du mobber... smiley hehe
    Kiki ligner aldeles ikke nogen KO!!

Men er Kambei ikke en hyæne??:-) En arrogant en af slagsen... hahaha Ej skal nok være sød.. Han er en dejlig hunni..

hmm 2 hanner der er mor og søn.. den har du alligevel klaret flot...

• #17   25. sep 2008 En veninde til mig havde sin hund (Weimaraner) med på arbejde.
    2 flyttemænd kom for at hente nogle ting og efter de havde været fo5rbi flere gange kom den ene så hen og spurgte meget bekymret om "den havde været syg længe?" - Nej svarede min veninde forbavset - hvorfor tror du det? Jamen på grund af farven svarede han....

Jeg har også stået bag en bil med min hund og der stod 3 stykker foran der ikke havde set den og sludrede - og det var så om min race "Der er en igen af de der Safarigrise"

Jo kært barn har mange øgenavne :o)

• #19   25. sep 2008 der er tit folk rundt omkring der spørger om jeg har kogevasket min dobermann * griner* den syns jeg er sjov..

ellers er jeg blevet spurgt om han er en af de der kamphunde.. og om han er en dobermann hvalp.. LOOL ..

ellers følger " rotterne er godt nok store i år" godt med på sidelinjen.. og lignende ting som at " Min kat er større end din hund" ... OG ????

Men jeg har selv valgt min race.. jeg kan ta det smiley

• #20   25. sep 2008 Underligt nok så spørger størstedelen af dem der spørger underligt om ikke Kiwi er sådan en mastiff...?? EN MASTIFF? ja min hund vejer så 14kg går dig ikke engang til knæet og er en SBT blanding. Hun ligner da på ingen måde en mastiff.. til trods for det er der mere end 5 der uafhængigt af hínanden har spugrt om det...

• #21   25. sep 2008 folk spørger om Vanni er en grønlandsk hund, og tit siger børn til deres forældre - se der er en isbjørn

• #23   25. sep 2008 En kvinde med sin søn i hånden Sønnen, på ca. 3, peger ned på den skotske terrier, vi følges med, og siger "hund!" og peger derefter på Joey og siger "Ko!"

Alt for godt. :d

• #24   25. sep 2008 "det er såååå synd, at deres haler ikke må kuperes mere, de var så pæne uden".... boksere skal helst ikke have haler... gggggg det var så om min chrissie de sagde det... he he he

• #25   25. sep 2008 Der er mange børn der tror joey er Bambi..

Også er der engang en voksen dame der pegede ned på ham og sagde, narj se en kanin.. så jeg har en bambikanin - meget sjælden smiley

• #26   25. sep 2008 Der var for et par uger siden en ældre herre der spurgte mig om hvordan jeg da turde have en af de der kamphunde?? Hvorefter han peger på min lille Boss. Boss er en blanding mellem mops og fransk bulldog og ca. 25cm høj. Der er altså ikke meget kamphund over ham. smiley

• #27   25. sep 2008 hihihi bambikanin, den kan jeg godt lide.

• #28   25. sep 2008 En dreng peger på Fanny og siger "nej se der mor, hun har sin papagøje i snor" så kom de tættere på og så siger moren, nej det er da en lille kanin:o) fnis... Blev også spurgt om Ibber var en lille pitbull hehe...

• #29   25. sep 2008 Helena >> LOL...

• #30   25. sep 2008 min gik sammen med naboens 3 hunde (2 voksne og 1 hvalp) og min en hvalp....

så kom der en flok unger forbi med to pædagoger... neeeeej seeeeee der er 3 hundehvalpe og en lille kattekilling....

og så var der min nevø på 5 år
    "er Jamie oppe i himlen sammen med Nikki nu?"
    "ja det er han. de sidder oppe på skyerne og kigger ned til os"
    "eeej moster Stina, jeg tror altså ikk de kan sidde på skyerne"
    "jo hvorfor tror du ikke det"
    "jamen da vi fløj til Grækenland, kunne jeg da ikk se dem nogen steder, tror du de gemmer sig for mig?"
    "nej måske de var ude og lege med andre hunde deroppe"
    "neeej det tror jeg altså ikke, for jeg ved at hvis de går væk fra skyen, så falder de ned og så slår de sig jo"

jamen man skulle nok ha været der, men han er så herlig ;o)
    fyrer guldkorn af i flæng...

og han savner hundene rigtig meget.

Og da Jamie blev syg, så sagde han til min søster om de ikk nok skulle købe noget legetøj til Jamie. Min søster sagde at han nok ikke kunne lege med det lige nu.. men så sagde han, at han altid plejede at få et stykke legetøj, når han var syg, så det skulle Jamie også have ;o) Så de kom med et lille stykke legetøj til Jamie. Og min nevø blev så glad over at kunne give ham det.

Kommentér på:
Hvad er det sjoveste i har hørt??

Annonce