776 visninger
|
Oprettet:
Dækken til vuffen {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg går og tænker, at jeg nok bliver nødt til at anskaffe mig et dækken til min hund til vinteren...
På nuværende tidspunkt kan han godt ryste lidt af kulde den stakkel, selvfølgelig får han lidt mere vinterpels, og måske det slet ikke bliver nødvendigt....
Men men da vi elsker at gå lange ture om vinteren tænker jeg blot lidt frem af...
Derfor vil jeg høre, om nogle kan anbefale et godt dækken eller steder, hvor disse købes til rimelige penge?
Har prøvet at google, og der kommer en milliard million frem... Det er lidt svært at overskue, når man ikke aner en pind...
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 827
men skal det komme til dækkener, tror jeg det er meget individuelt, hvad man synes, der fungerer, så tror bare det er om at kigge sig lidt omkring, prøv evt. loppetjansen, de har nogle gode ting og også ok tilbud engang imellem :O)
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
På nuværende tidspunkt kan han godt ryste af kulde, hvis vi går nede på stranden og det blæser lidt... Og lur mig om det ikke bliver koldere til vinter :o)
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 67
men han kan godt ryste lidt når det er koldt,
så hellere give ham dækken på.. :o)
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 827
må nok også selv indse at ipso er nødt til at få et eller andet på, for han har ikke lige den vildeste pels og fryser selv på en kølig sommeraften...
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
apr 2008
Lige præcis synes der er nogle dyre nogle rundt omkring...
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 545
Men han siger selv til, når han vil have det på og af....
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
De har stort udvalg i dækkener til hunde. har selv købt refleksdækkener med fleece på bagsiden til regn og hård frost.
apr 2008
Dækken til vuffen