Teddy skal røntgenfotograferes idag... {{forumTopicSubject}}
Og lige nu er jeg bare hammer nervøs og "tudefjæs-agtig".
Jeg havde mistanke om, at der var noget galt med hofterne...han har ondt og der kommer disse underlige "klonk klonk" lyde.
Er så lige kommet hjem fra dyrlægen, som startede med at undersøge Teddy's bagparti og ben.
Han sagde, at han kunne mærke Teddy har Patella...om jeg var sikker på at det ikke var derfra lydene kom...Det er det ikke, kunne jeg svare...
For lægger jeg en hånd på haleroden, kan jeg mærke lydene og hvordan det skurer i knoglerne.
Men alt det finder vi ud af ved røntgen, sagde han.
Og nu kan jeg så bare vente på, at vi kan hente ham...efter kl. 15.00...Og få at vide hvad billederne viser.
Jeg skulle bare lige ud med det...Sidder her med en klump i halsen...og ved egentlig ikke hvorfor jeg føler mig SÅ ked.
Nu vil jeg så inden længe ud, at gå en lang tur med Tulle-pigen og lige få hjernen til at falde til ro, i dette fine vejr.
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
held og lykke, håber at der ikke er noget i vejen....
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
For i Onsdags havde jeg Pascal afsted og der frygtede vi også det værste heldigvis var det bare hans ledbånd, selv om det er slemt nok.
Jeg håber virkeligt at alt går godt og det er gode nyheder i får.
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 84 Svar: 1.057
feb 2007
Jeg gjorde det at jeg tog hen og besøgte en imens for at få tankerne lidt væk, og det gjorde jeg også da Akita blev steriliseret, det hjælper.
sep 2007
(Og har iøvrigt lovet min mor at hun kan holde sin fødselsdag her hos os, da hun ligger i flytterod...så jeg skal jo lige ha' vendt huset på den anden ende inden hendes gæster kommer i aften kl. 18..)
sep 2007
feb 2007
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
sep 2007
Røntgen billederne var desværre MEGET dårlige.
Han har løse knæ, men det var ikke så meget at det havde den store betydning.
Men han har meget dårlige hofter, dyrlægen sagde det var sjældent man så dem så dårlige.
Jeg spurgte lidt til HD-skala'en...og slyngede bare fra a-h ud (min hjerne er temmelig forvirret lige nu)....Han svarede sådan ca.... ja så er det helt nede i bunden.
Har fået hills j/d og smertestillende med hjem.
Og skal så tænke i operationsbaner nu...
De vil skære noget af lårbensknoglen af (den kugle der normalt ligger i leje i hoften)...Først på den ene side og efter 2-3 mdr. på den anden.
Alternativt vil være smertestillende "resten af livet", til der kommer et punkt hvor det ikke vil hjælpe mere.
Så lige nu har jeg det bare total ad h til...(og der kommer gæster om 1 time..flot)
feb 2007
Jeg føler virkeligt med jer.
Det er svært for jer nu det kan jeg godt forstå, men det er godt i har fundet ud af det, sådan i kan gøre noget.
Teddy skal røntgenfotograferes idag...