515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Skal til dyrlæge:-( Skal til dyrlæge:-(

Jeg sidder og venter på at jeg skal til dyrlæge med Pascal om en time.
Han har problemer med sin venstre skulder, han har en skade som en gang imellem bryder op.
Han har tidligere fået en blokade og så gik det i sig selv igen og det er over 1/2år siden.
Men nu vil de så have taget røngden af det, så han skal i nakose.
Det er jeg godt nok ikke glad for:-(

Så jeg er lidt nervøs også fordi da jeg talte med dyrlægen i går og hun nævnte at det kunne være han skulle stoppe med agility:-(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal til dyrlæge:-(
  • #1   17. sep 2008 Den lille stakkel.... Han syntes sikkert det er sjovt at gå til Agility men hvis det betyder at han har smerter går det sjove jo lidt af.....
    -det skulle jo gerne være sjovt for jer begge to...

Pøj pøj med ham....

• #2   17. sep 2008 Eva, han elsker det fuldstændig, da jeg tog afsted med Akita i går og han måtte blive hjemme så pev han et godt stykke tid efter vi var gået.
    Selvføldig skal han ikke gå til det hvis det kan skade ham det er helt klart.
    Det er kærsten der løber med ham og han blev da lidt ked af det da jeg fortalte det, men der er jo ikke noget at gøre ved det.
    Så er meget spændt på hvad de siger om billederne.
    Tak:-)

• #3   17. sep 2008 Men det er ikke det med agility der betyder mest, det er om han har det godt, og har bare så ondt af min lille dreng som har ondt, han ligger bare ved mig og er slukøret, men kan tydlig mærke på ham der er noget galt.
    Og det er også fordi han er en meget livlig og glad dreng, han elsker at løbe og spinge rundt:-)

• #4   17. sep 2008 Jamen så er det jo heller ikke sjovt at være en lille glad dreng når man ikke må "lege" som man gerne vil, nemlig løbe stærkt og springe....

Håber da at dyrlægen finder ud af noget så ahn stadig kan være en aktiv hund...

• #5   17. sep 2008 Pøj pøj med ham Karen... :OS

• #6   17. sep 2008 Eva det håber jeg også for han er jo kun 19måneder så han er jo bare en dreng.
    Denne gang er nemlig værrer end sidste gang.
    Han skriger når det gør meget ondt det er som om den sætter sig fast en gang imellem, og så sidder han bare ved en i over en time og kigger fordi han har ondt:-(

• #7   17. sep 2008 Tak Kristina:-)

• #8   17. sep 2008 Det kunne være at han skulle ha noget glucosatamin i sit foder, det er godt for ledbånd.... Men det kan jo være at dyrlæget kommer med nogle gode råd om kost tilskud...

• #9   17. sep 2008 Det er noget med at de to knogler som går sammen i skulder gnider mod hinanden, der mangler det der plejer at være imellem dem, men de siger det ikke er arveliget at det er en skade.

• #10   17. sep 2008 Uha, krydser fingre for jer, har lige været igennem næsten det samme med Cæsar, det var bare albuerne vi frygtede for. Held og lykke herfra.

• #11   17. sep 2008 Louisa, manga tak.¨
    Hvordan gik det med Cæsar?

Nå jeg må smutte nu for skal til at afsted med Pascal.

• #12   17. sep 2008 Jamen det troede det var albuedysplasi, men heldivis var den en fibersprængning og en overbelastning af et ledbånd. Men det var også med fuld narkose og 4 røngtenbilleder de fandt ud af det. Så den står på ro og smertestillende i 14 dage.

Men jeg krydser fingre for jer og håber på det bedste smiley

• #13   17. sep 2008 Louisa, det var da godt at det ikke var værrer med ham.

Jeg har lige afleveret ham ved dyrlægen og var lige ved at tude da hun tog ham fra mig, for vi talte lidt om det og så skulle jeg række ham over skranken til hende og så tog hun ham og gik:-(
    Vi havde talt om at jeg skulle have været med til nogle for undersøgelser men hun ville gerne allene stille og rolig undersøge ham igennem, da han er så stille og rolig hund, og derefter så tage billederne.

• #14   17. sep 2008 Puha kender det alt for godt, jeg måtte så vente fra 9 om morgenen til halv fem om eftermiddagen før jeg fik svar. Men giv da lige lyd fra dig når du hører noget. Jeg er desværre ikke ved computeren efter kl 16.

• #15   17. sep 2008 Så er jeg også kommet hjem, Pascal kom hjem ca kl.16, kærsten hentede ham da jeg var på hvalpe besøg:-)
    Men dyrlæge ringede til mig her 17.30 og fortalte hvordan det var gået.
    Der var ikke noget at se på billederne det, og hun tog af begge skuldere og af nakken, da hun har erfaring med at det kan være fra nakken de smerter kommer.
    Hun mener det er hans ledbånd der er lidt løse men ikke så slemt.
    Hun mere det går i sig selv igen men vi vil mærke til det en gang imellem men med længere og længere mellemrum hvor han så lige skal have en blokade og så er oven på igen.
    Jeg fik selv rykket han skulder på plads mandag, så jeg ved da hvad jeg skal gøre hvis det sker igen.
    Men hun regner med at vi nok bare mærker til det et par gange mere men der vil gå noget tid inden det går over og det kunne nemt være 2år.

Og vi må gerne gå til agility med ham men vi skal passe på nedspring, og så lige tage de næste 14 dage roligt.

• #16   18. sep 2008 Ej hvor godt Karen!!! Så fik du næsten en lige så god nyhed som jeg gjorde med Cæsar smiley Er glad på jeres vejne og held og lykke med jer fremover. Går lige ind på jeres profil og giver jer en høj med ifarten smiley

• #17   18. sep 2008 Louisa, mange tak:-)
    Ja det er dejligt at det ikke er værrer, men vi skal jo stadig passe godt på ham.
    Jeg kan se jeg også har været fordi din dejlig hund tidligere:-)

Kommentér på:
Skal til dyrlæge:-(

Annonce