{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihh
  • #1   13. sep 2008 Sig lige til hvis du får løst problemet. For vi har samme problem. Jeg har bare tænkt at det var fordi hun kunne lugte bænkebidere under gulvet, dem kan hun nemlig godt lide.

    Men her til aften ville hun til at gøre det i min seng. NEJ!! OG slut var det med at grave i sengen.


  • #2   13. sep 2008 God guf under kop eller skål som vender på hovedet, så har han noget andet at lave som aktivere ham. han gør det vel bare at kedsomhed og synes det er en sjov leg.

  • #3   13. sep 2008 har prøvet det med en kop det tændte lige lysten lidt mere desværre, når nadal graver mener jeg det virkeligt han graver gulvtæppet af

  • #4   13. sep 2008 Nu ved jeg ikke om i får jeres hunde kørt trætte, men ellers få dem aktiveret,
    den klasiske, foder har ikke noget at gøre i en skål, drys det ud med løs hånd ude som inde, så går tiden godt og de får brugt snuden,
    gem noget legetøj rund omkring og så gå rundt med hunden så den kan finde det,
    En hund der har brugt snuden i 15 min er mere træt end en der har været ude og gå i en time,
    her til aften var jeg ude og kaste bold med ham af min, men jeg kaste bolden ind på majsmarken vi har på alle sider her hvor vi bor,
    når han har funden den 5 til 6 gange så er der helt ro på ham når vi går ind.
    Men ikke for det Alf har da også lavet balade, div sko, tøretumbler, læderstol, pluds det løse !!!.


  • #5   13. sep 2008 Jamen, hun får brændt en masse af i haven. Den med snuden fungerer bare ikke herhjemme, for hun er bare ikke sååå madglad. Medmindre det lige er blandet med Faaborg leverpostej. hehe.

    Anton S: Men må jeg lige høre, hvad søren har din hund dog gjort ved tørretumbleren? *gg*


  • #6   14. sep 2008 Ja det skal jo ikke lyde, som om at Alf er en englebasse, men han er ikke den første Hvide der har en forkærlighed for tørretumbler,
    her er hvad der blev skrevet i en anden tråd.

    DET VAR IKKE SLUT !!!!!!!!!!.

    Er lige kommet hjem og så har Alf sku gumlet en læderstol,
    Så er man sku sur !!!!!!.

    men hvor længe ??.



    Betina V
    VIP
    Skrevet: 26-08-2008 16:25:32
    Anton:
    øv for den da smiley
    Buffy ødelagde min tørretumbler forleden dag... Hun har altid villet åbnet lågen på den, hvilket hun er rigtig god til, dog ved at efterlade nogle bidemærker... Her den anden dag har hun så bare rykket den op, så hun har knækket den der sidder i lågen og gør at tørretumbleren overhovedet kan starte - øv øv



    Nina Storm P
    Skrevet: 26-08-2008 16:28:08
    de er nu bare dejlige de hunde... hehe



    Betina V
    VIP
    Skrevet: 26-08-2008 16:30:21
    Nina:
    Helt vildt ha ha ha



    Anton S
    Skrevet: 26-08-2008 16:37:13
    Ja Betina, det er sku langt til siden at Alf tog sig af vores tørretumbler, den var skuppet ned på forsiden og ledningen var ikke lang nok, så den var revet over og hang med 2 løse ender med strøm i, i bidehøjde.
    trode godt nok at den var kaput, for den var jo landet på uret, men knappen var heldigvis bare trykken for langt ind, så den kunne reddes.

    Ved ikke rigthig hvem der skal knurre af hvem i dag !!!!!.


    Så hvis der er nogle der tror at jeg bare har styr på det der med at have hund, så er teori en ting og ...................ja !!!!!!.




  • #7   14. sep 2008 hehe ja, de er squ skønne de hunde. Jeg ved slet ikke hvor jeg skulle starte hvis Naquita sad indenfor når vi ikke var hjemme.Biksen ville være vendt på hovedet. hehe

Kommentér på:
ihh

Annonce