{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Kan de godt med andre.... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen :o)

Vi har en lille (faktisk stor) yorkshire terrier, som er perfekt med både store og små hunde.
Vi skal måske flytte i stooooort hus lige ved stranden, og da Eddie (vores yorkie) er så vild med andre hunde, så ville det da kun være godt at få en til syntes vi.

Jeg vil meget gerne have en siberian husky, men kan de godt med små hunde? Det ender nok med vi har en hunde flok, så det skal jo helst være en hund der kan med andre racer og størrelser :o)

Vi har også kigget på en schæfer og en grand danoise.
Skriv endelig efaringer og hvilken hund i tror vil passe godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan de godt med andre....
  • #1   13. sep 2008 siberian husky kræver rigtig meget, for at den fungere godt. Ved jeg ikke hvor aktive i er og hvilken salgs hundetræning som interesere jer? hvor meget og hvor ofte i lufter jeres hunde og bruge tid på at aktivere hunden?

• #2   13. sep 2008 Vi går meget med Eddie, og er på stranden hver dag.
    Men det vigtigste er godt nok at den næste hund vi skal have er trofast - for som sagt lufter vi Eddie på stranden, og der går han løs. Så den næste hund skal være en, som når vi kalder, at den så kommer.

• #3   13. sep 2008 Prøv at gå ind på gipote.dk der kan i søge på hunde og læse om hvor meget de kræver og hvordan de er.
    hvis det bare er til gå tur på stranden ville jeg nok ikke købe en siberian husky.

• #4   13. sep 2008 Altså han kommer jo nok også ud flere gange om dagen - men vi tager på stranden efter skole og arbejde. Selvfølgelig bliver de luftet flere gange, end bare stranden smiley

• #5   13. sep 2008 Jeg tror en siberian husky er meget "sin egen"- forstået på den måde, at det kræver rigtig meget for at kunne lade den gå løs!

Men schæfer og GD derimod, skulle være mere samarbejdsvillige. Kender nogle der har en GD og den er den roligste hund af den størrelse jeg har mødt! Den kan godt med små hunde.. Den har det så ikke godt med store hunde..

• #6   13. sep 2008 Ja nemlig - har også hørt at siberan husky er god til at stikke af.
    Hmm.. Måske en hvid schæfer kunne være noget :o)
    Jeg ved ikke med en grand danoise - den er måske for stor til Eddie.

• #7   13. sep 2008 Jeg ville få mig en ordenlig Bamse hvis det var mig smiley ville se rigtig sjovt ud med kæmpe hund og mini hund sammen smiley

• #8   13. sep 2008 Ja i en schæfer får man sig en god hund. Den er også trofast overfor sine mennesker. Den er meget ivrig efter at lære nye ting, så tror den er bedre til at få lært at gå uden snor og kalde den til sig!

• #9   13. sep 2008 I min hundebog står der at den ikke har tendens til at stikke af smiley

• #10   13. sep 2008 Ja men tror du ikke bare det ender galt? Altså Eddie er MEGET glad for at lege, og kan blive ved 24/7 og det er både med poter i hovedet på den anden hund og det hele - så altså meget vild leg.
    Og vores ven har haft en gd, og den kunne sørme også lege vildt, så måske ville en gd komme til at mose vores lille Eddie? :o)

Men ja præcis, de er meget trofaste og det er jo det vi leder efter.

• #11   13. sep 2008 Jo størrelses mæssigt er en GD nok lige stor nok til jeres Yorkie smiley

Jeg ville vælge en schæfer hvis det var mig. Det er også en flot hund- og den er nem at lære nye ting!
    I skal vel have den fra hvalp af?

• #12   13. sep 2008 Ja det skal vi da. Vi er fra Esbjerg, og der er nogen fra Esbjerg der sælger schæfer hvalpe lige nu, så håber bare vi får det hus smiley

Men ellers kunne jeg godt tænke mig at adoptere sådan en græsk hund.

• #13   13. sep 2008 Så bor vi ikke så langt fra hinanden smiley Jeg kommer fra Vorbasse!

Ja det kunne da være godt hvis i får det hus! Ja jeg har også overvejet at adoptere en græsk hund! De er faktisk rigtig søde mange af dem, og så fortjener de et godt liv og en ny chance!

• #14   13. sep 2008 Ej hvor sjovt - ja nemlig :o)

• #15   13. sep 2008 Hvorfor ikke bare få en internat hund herhjemme fra istedet for at hente dem fra udlandet?
    Hvis i kigger på internatterne så kan de jo også sige lidt om hvordan hunden er mod andre osv.

Kommentér på:
Kan de godt med andre....

Annonce