{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Har bestilt en hvalp jubiiii:) {{forumTopicSubject}}

Hej ja jeg ved godt at jeg er bidt af en gal hund, for har bestilt en lille hvalp, der ikke engang er født endnu, har altid købt hunde der har haft brug for et godt hjem ,så det er første gang, at vi skal følge en fra fødslen til den skal hjem til os og resten af livet, det bliver så vildt og jeg glæder mig så vanvidigt meget, næsten som et barn til jule aften smiler glad, det er en lille chihauhau hvalp, vi skal have syntes lige, at jeg ville dele det med jer smiler glad så har vi 5 små dejlige vuffer er det ikke skønt kærligste hilsner sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har bestilt en hvalp jubiiii:)
  • #2   12. sep 2008 Det er en veninde der skal have hvalpe på sin chihauhau, så hun er ikke kendt i hunde verden, det er mere for ,at hendes tæve skulle prøve, at have hvalpe, ja vente tiden bliver lang, er jo vand til at det bliver hurtig beslutninger ,men ikke denne gang, glæder mig viiiiiiildt meget kærligste hilsner sanne

ps og jo i får ham at se smiler glad kan jo slet ikke lade være tihi

• #4   12. sep 2008 Hej igen jeg skal heldigvis ikke vente såååååååååå lang tid smiler sødt de bliver født her slutning af sep eller starten af okt alt efter hvilken parring der slår igennem moren var til scanning i sidste uge og der var hvalpe men hvor mange kunne dyrlægen ikke med garanti vide da det kan være den samme hvalp der bliver scannet flere gange det bliver så vildt og tror sku nok at jeg vil være helt oppe og ringe når det sker knuzzer sanne

• #6   12. sep 2008 ja det skal være en han hvis det kommer en smiler sødt

Kommentér på:
Har bestilt en hvalp jubiiii:)

Annonce