{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Hunds første møde med kærestes børn {{forumTopicSubject}}

Idag er min hund for første gang mødt min kærestes 2 børn. En datter på 2 og sønnen på 6. vi gjorde det at vi tog ud og gik en tur med dem alle 3 i et militær område,for at det ikk skulle virke for voldsomt for ungerne, fordi han godt kan være lidt vild. og det gik rigtig godt smiley
Men som sagt er han lidt vild nogengange, os da han ikk er så gammel, og her til aften gik det så ikk som jeg håbede.
Efter datteren havde været i bad og stod udenfor badeværelset, ,gik pazco hen for at slikke hende i hovedet,og hun blev forskrækket og væltede, hvorefter han lagde sig ovenpå hende os for at slikke hende. han logrede med halen,og det er absolut ikk fordi der er ondt i ham. Men hun blev så bange at hun rystede.

nogen råd til hvordan jeg skal tackle det? Jeg tog fat i ham med det samme og sagde nej, og smed ham ud i gangen. og han vidste godt det var meget forkert.

Jeg er rigtig ked at det hvis hun fremover skal være bange for ham. for det vil jo ikk gå i længden. og så er jeg nød til og finde nyt hjem til ham, sys jeg-

håber nogen har gode råd,og hvis de har, vil jeg gerne ha dem over beskedcenter privat.
på forhånd tak.. .

Hilsen Mia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunds første møde med kærestes børn
  • #1   11. sep 2008 nå du ved hunden er lidt voldsom skal du være ekstra obs på den forholder sig rolig.. at du siger nej til hunden og smider den ud i gangen er meget forkert.. ikke så meget overfor hunden men over for datteren.. hun er 2 og forstår hvad du siger.. og du bekraftede hende lige nøjgatig i, at det var rigtig hun blev bange, fordi du skælder hunden ud. hvis du nu i stedet havde samlet hende og sat hende på dit skød og sagt til hunden han skulle lægge sig. så kunne hun havde sidet hos dig mens du forklarede hende at han bare ville være sød og kysse, og kramme hende. og så fået hende til at nusse ham lidt mens han var rolig og lå ned.. og så havde de begge fået en god oplevelse.. ligenu tror datteren at det er en farlig hund, det viste du hende jo. og hunden synes sådan nogle børn er nogle væmelige nogen som man bliver skældt ud for at være sød imod

• #2   11. sep 2008 ^^
    Kan kun være enig, det er skide hårdt at have børn og hund sammen, for de må altså ikke være alene sammen, og slet ikke hvis pigen ovenikøbet er bange for hunden. Så vær du bare glad for at din hund er glad for børn, og viser sin store kærlighed. Ros ham når han er stille, og aktiver ham grundigt inden samvær med børnene i starten.

• #3   11. sep 2008 Iben udtrykker min holdning så fint smiley

• #4   11. sep 2008 ja det er meget forkert, du ender bare med hunden slet ike vil hilse på børnene , og husk nu på hvorfor du anskaffede dig en hund, og sidst men ikke mindst den var der først !

• #5   11. sep 2008 Line>>>

Man kan ikke tilsidesætte et barn fremfor en hund... nu holder du altså smiley

Men som ejer af hunden, og den voksne, fornuftige i det forhold, må man tage sine forholdsregler, lære at læse sin hund, lære at forklare barnet hvad hunden gør og hvorfor den gør det... så vil de hurtigt blive venner smiley

• #6   11. sep 2008 tanja når det er kærestens børn og hunden er anskaffet for ca et år siden, så må man overveje hvad man gør..
    jeg ville ikke gå af med min hund fordi en kærestes børn ikke kunne li den.. så ville jeg få det til at fungere eller lade hunden blive hjemme og så tage hjem..

• #7   11. sep 2008 tanja , selvfølgelig kan man ikke det, men hunden har jo ikke gjodt noget og som der står at hun så er nød til at finde et andet hjem til den, det jo ikke fair,
    men det da godt at hun spørg om hjælp,
    jeg kender bare så mange som har anskaffet sig hund, og så når hun bliver gravid eller har fået barnet så gider de ikke hunden eller så den for vild, burde man så ikke ha hjulpet hunden ?

• #8   11. sep 2008 Jeg siger ikke at hverken hund eller børn skal skaffes af vejen... men det kræver altså at man tænker sig om når man sætter børn og hund sammen. Og ikke lader det gå ud over enten hund eller barn.

• #9   11. sep 2008 tanja smiley er helt enig smiley alle skal helt klart være der , det skal de ihvertfald i vores hjem , også selvom lucky ikke syns det, men så kommer hen ind i et andet rum, han vælger dog selv at han ikke vil i kontakt han får selvfølgelig valget smiley

• #10   11. sep 2008 Det er lidt at male fanden på vægen syns jeg, at fordi barnet blev forskrækket så skal hunden ud af døren..?

Da jeg fik Anna hjem i April var hun rædselsslagen for Monique... skulle jeg have skildt mig af med hende igen, eller lære hende at Monique ikke er farlig?

Monique var ræd for manden da vi fik hende for 3 år siden... skulle jeg have smidt en af dem på på porten?

Nej man må have tålmodighed, bruge sin fornuft og søge råd og hjælp hvis man ikke selv kan overskue/løse problemet.

• #11   11. sep 2008 Line: Det kan godt være at hunden var der først, men det er overhovedet ikk ens betydende med at jeg tør tage nogen reciko med ham, og sætte børnene sidst. På det område sætter jeg godt nok min kærestes børn i første række,og det kan ingen herinde ændre på.

• #12   11. sep 2008 alle problemer kan da løses næsten, men der bare mange der opgiver, det jo nemmere at give hunden væk..

• #13   11. sep 2008 Mia, hvad er det for en risiko? Han er vel bare overstadig og uforstående overfor det faktum at han er en stor hund?

• #14   11. sep 2008 det var slet ikke at sige at du skal det slet ikke , børn kommer da klart i førest række :)i
    men hunden har jo som sagt ikke gjort noget, da du jo nok ikke har lært den at børn ikke kan li den hvis den er voldsom, altså ved os der kom det helt a sig selv, lucky væltede min søsters dreng, og så begyndte hn og græde og li da lucky hørte at han græd slikkede han ham forsigtigt og lå sig ved ham og slappede a .

• #15   11. sep 2008 selvfølgelig er det ikke alle hunde som lære sig selv det ..

• #16   11. sep 2008 k&B lige mine ord smiley
    årh i for også altid formuleret før mig !

• #17   11. sep 2008 K&B+Lucky
    Kan man ikke også skilde sig af med sine egne så *S* Kan slet ikke forestille mig at holde ligeså meget af mine børn som mine hunde og katte. Men det ændrer sig forhåbentlig hvis jeg nogensinde bestemer mig for at få nogen smiley

• #18   11. sep 2008 haha jeg kneder et par de er snart 30 og han vil ikke ha børn fordi han er bange for at han ikke kna elske barnet når han elsker sin hund så højt !

• #19   11. sep 2008 Tihi, hvor er det sødt - og så en mand, nårh *S*

• #20   11. sep 2008 hehe ja , det simpelthe hans et og alt smiley

• #21   11. sep 2008 Enig med Iben - Men ja det jo svært når man lige står i situation - Tit handler man bare uden at tænke nærmere over det..

Men til en anden gang, så vær obs på hunden hele tiden - Ved hvad du snakker om, har selv en over glad hund især når det kommer til børn;-)

Men så er jeg også obs på ham hele tiden, kan jeg se at nu ligger han an til at hoppe op og plante en våd tunge, ja så er jeg hurtig til at aflede ham smiley

Din hund reagerede troede jo at hun var kommet til skade da hun faldt, har selv prøvet at falde, og du kan tro Balder var på pletten med det samme, over slikkede mig i hele hovedet smiley

• #23   12. sep 2008 "SELVFØLGELIG hunden... smiley Elsker den dreng... han betyder absolut alt for mig smiley "

Alt lige efter kærestens børn.......... hmmm........

• #24   13. sep 2008 Hvem ser at jeg skriver jeg vil droppe min hund frem for min kærestes børn??
    Læs dog hvad jeg skriver, for det er ikk det jeg siger jo.
    Men jeg er lige flyttet ud til min kæreste og derfor skal hund og børn, jo lære hinanden og kende. er klar over det er en længere procces,og det er vi os fuld igang med.
    Den reaktion jeg havde den aften det hele skete, kan jeg godt se nu, var meget forkert, men det gik stærkt og derfor nåede jeg ikke og tænke inden jeg gjorde noget, da det er en meget uvant situation for mig jo.
    Vi arbejder meget på det,og lader ikk børnene være alene med hunden, og er meget over ham, hvis han kommer for tæt på dem, så jeg håber det hjælper med tiden. tak for jeres råd smiley

• #25   13. sep 2008 Mia - Citat fra dit første indlæg...
    "Jeg er rigtig ked at det hvis hun fremover skal være bange for ham. for det vil jo ikk gå i længden. og så er jeg nød til og finde nyt hjem til ham, sys jeg- "
    Hvis det ikke betyder hvad der står... ka du så ikke lige oversætte det...

• #26   13. sep 2008 "kk ens betydende med at jeg tør tage nogen reciko med ham, og sætte børnene sidst. På det område sætter jeg godt nok min kærestes børn i første række,"

Og denne sætning? Hva betyder denne så?

• #27   13. sep 2008 Nu ved jeg ikke hvor længe du har været sammen med din kæreste, men burde i ikke have ført børn og hunde sammen inden i flyttede sammen, mener bare at det ville have været bedre med lidt tilvænning i stedet for den situation i nu står i. Jeg synes også klart det er hunden der er taber i det her spil.

• #28   13. sep 2008 Det ved jeg godt at vi burde, men det har vi ikk kunne af nogle personlige grunde, som jeg ikke vil uddybe her. Jeg syntes ikke det er hunden som taber i det her, når vi nu arbejder meget med og få det til og fungere. Alternativet ville være og give op og finde nyt hjem til ham, men det vil jeg ikke, da jeg er villig til og kæmpe for det smiley

Kommentér på:
Hunds første møde med kærestes børn

Annonce