{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Shit hvor er jeg en dårlig hunde-ejer. {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så flov over mig selv.. Emil og jeg havde hundene med ude og køre idag. Emil gik først ud af bilen og op til vores dør med begge hunde, jeg skulle lige samle alt mit skrammel sammen.. Da jeg kommer op står Kiki og venter på mig ved døren, hun går med mig ind og jeg lukker døren... En ½ time efter skal vi ned til Emils forældre og skal selvfølgelig have hundene med.. Men vi kan ikke finde Odin...
Jeg skyndte mig at løbe ud for at kalde, og hvem sidder lige så pænt foran døren?? Det gør han jo....
Nøj jeg var flov over mig selv.. Jeg glemte min hund... og lagde slet ikke mærke til at han manglede i en ½ time.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shit hvor er jeg en dårlig hunde-ejer.
  • #1   10. sep 2008 Hehe tak Tina... Tror jeg egentlig også nok jeg er.. Men følte mig godt ikke lige sådan på det tidspunkt... Men hold fast han er dygtig bare sådan at blive siddende...

• #2   10. sep 2008 Hehe .. du skal ikke være ked af det .. jeg har gjort præcis det samme med Rex for 2 uger siden .. Så sad han ude foran min hoveddør og ventede ligeså fint .. og der havde han siddet i ca 3 kvarter ..

Jeg blev også godt nok flov over det ..
    Men det kan ske for selv den bedste . heh .. :o)

• #3   10. sep 2008 altså jeg ville sige at det ikke hvad jeg kalder dårlig hundeejer...
    men det var godt det ikke var hele natten:)

• #4   11. sep 2008 Maria.
    Det har ikke lige noget med tråden at gøre, og ved ikke om du har skrevet det i en anden tråd, men er da lige lidt nysgerrig efter at vide hvordan det gik hos tandlægen. Kunne de hjælpe?

• #5   11. sep 2008 Er ret sikker på min Gizmo ikke ville blive siddende hvis jeg glemte ham et sted *GG*

• #6   11. sep 2008 Jeg tror at Kia ville banke pænt meget på døren hvis jeg glemte hende udenfor :o) Det gør hun når hun vil ind fra haven af.

Ellers ville hun nok prøve at bryde ind i haven (når man har kunnet bryde ud så kan man da sikkert også bryde ind den lille lømmel-Houdini :o))

• #7   11. sep 2008 hehe det sker lidt tit her at vi kan glemme Sam udenfor , for de får jo bare lov til at løbe ud i forhaven når vi åbner hoved døren .. men vi plejer at opdage det rimelig hurtigt men han sidder nu også bare lige uden for døren og kigger .. Jeg har det meget med at gå rundt nogen gange om dagen i huset for nu at se hundene er inden for og at min mor eller en anden ikke har glemt en af dem udenfor .. ;o)) han kunne også bare åbne døren, men nej man åbner ikke hoved døren, det har han aldrig gjort . men alle andre døre i huset bliver åbnet ..

• #8   11. sep 2008 Tanja; De hev min visdomstand ud.. av!!

Nårh godt at høre at jeg ikke er den eneste.. Men følte mig godt nok dum... hehe

• #9   11. sep 2008 av av... Er også lidt bange for det ender sådan for mig, da jeg af og til har smerter i den, men aldrig så mange som her sdste gang, som var som du beskrev det med den lille knude tind.
    Men nu må jeg jo vente og se. Godt du kom af med smerterne smiley

• #10   11. sep 2008 jeg har engang lukket hundene ud i haven en morgen jeg skulle på arbejde, og jeg stressede lidt rundt så da jeg lukkede hundene ind, var det kun den ene som var kommet ind, så da min kæreste stod op 4 timer efter, stod min stakkels hund stadig ude i haven.. Puha der havde jeg helt sindsyg dårlig samvittighed og fra nu af kigger jeg altid to gange om hundene er kommet ind.. Heldigvis skete det om sommeren så hun har ikke frosset derude.

Kommentér på:
Shit hvor er jeg en dårlig hunde-ejer.

Annonce