914 visninger
|
Oprettet:
tror i jeg mister ham? :/ {{forumTopicSubject}}
hej :).
idag gik turen så til dyrlægen.
vi frygter bamse har rigtig meget væske i kroppen, da han vejer 11 kg er er meget rund omkring buén.
- dyrlægen mente også at der var noget der omkring.
og det muligvis var hans lever den var galt med
han fik taget nogen blodprøver. og imorgen skulle vi så vende tilbage og få taget ryngten billeder.
prøverne ville vi så få svar på, mandag...
årh jeg håber virkelig ikke han fejler noget kritisk!
.. hvis det var væske i kroppen, så vidste hun ikke om de kunne behandle ham! :'/
og det viste hun heller ikke hvis det var leveren.
... tror i jeg mister min lille baby?
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 1.035
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
Nej selvfølgelig gør du ikke det ...
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 343
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
rigtig god bedring og trøstekrammer til jer fra os.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.056
Min mor har haft en cairn tæve som var på evig kur i lang tid, men den tabte sig bare ikke. Hun skulle så have fjernet en fedtknude, og under operationen fandt de ved et tilfælde ud af at hun havde en hjertefejl.
Noget med et forstørret forkammer eller sådan noget.
Røngtenbillederne blev taget fordi de under operationen havde opdaget en uregelmæssig hjerterytme. Og det viste sig så at hun faktisk ikke var tyk, men havde en hel del væske i kroppen.
Hun fik noget medicin som hun så skulle have hver dag. Det var ikke noget der var hård ved kroppen og hun havde ingen bivirkninger, men det hjalp hende, så hun ikke havde så meget væske i kroppen og hun blev bedre istand til at holde til at være aktiv (ikke fordi hun bare lå og dovnede før, men hun blev ofte forpustet, hvilket vi jo bare havde taget som dårlig kondition, og derfor havde øget mængde og længde på gåture).
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.056
tror i jeg mister ham? :/