{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Grrrr {{forumTopicSubject}}

Ville lige spørge eksperterne herinde...

Vores Amstaff Bella har i dag knurret af mig 2 gange. Det har hun aldrig gjort før! Heller ikke af andre mennesker. Hun er lidt sky overfor fremmede mennesker og trækker sig væk, hvis de går hen mod hende. Det er alt sammen noget der er kommet inden for det sidste halve år, altså ikke det med at knurre, men angsten, eller hvad man nu skal kalde den, for andre mennesker. Der er sket meget det sidste halve år. Vi har fået Freja, den lille hund og vi er flyttet i hus. Dette skete inden for 2 måneder.
Bella lå så med et ben i dag og da jeg nærmede mig hende knurrede hun helt vildt. Jeg fløj over hende og skældte ud og hun vidste godt det var forkert bagefter. Så står Freja og spiser ben og det vil Bella godt have fat i, men jeg siger hun skal gå væk også får jeg de fine bisser at se igen og skælder endnu engang ud.
Hun er gået fra at være verdens bedste og mest sociale hund til at være en sur og underlig hund. Blev sgu ret ked af det, da hun knurrede af mig, for ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det.
Er der nogen der har haft lignende oplevelser??? Trænger virkelig til et godt råd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrr
Kommentér på:
Grrrr

Annonce