{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Dårlig pote :-(( {{forumTopicSubject}}

Puuh Misja har fået ''nogt'' mellem trædepuderne på den ene pote og det gør SÅ ondt på hende at hun slet ikke vil stå på den smiley

Jeg har lige undersøgt og møjsommeligt klippet alle hårerne væk og den er rød og smadder hævet, der i den ene side...av av...

Jeg kan se der ligesom er ''noget'' der, somom det er et lille sår eller noget, men jeg kan ikke mærke det eller få fat på det med en pincet smiley

Jeg talte lige med en vet. sygeplejeske og umiddelbart lyder det ikke som ræveskab (krydser alle fingre for det ikke er).

Men mere, at jeg måske ikke har været god nok til at tørre hende grundigt nok mellem poterne eftre gå-turerne og så har der været en lille revne i huden og så har vi balladen pga skidt fra jorden og fugtighed smiley

Jeg HÅBER det ''bare'' er det sidste, for så får jeg det væk med lidt Fuccicourt creme, daglig skylning og grundig tørrning af poterne når vi har været ude.

Jeg frygter selvfølgelig skab (gys), for vi har mange ræve herude - æv æv æv altså...

Der skal ellers SÅ meget til før hun ikke vil bruge poten, hun er bestemt ikke pivet, men her har hun rigtig ondt og det er noget værrere skidt..

Skulle lige af med min frygt til jer - og min dårlige samvittighed, i fald det nu er mig der er skyld i det :-((


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig pote :-((
  • #1   5. dec 2005 Åh nej dog! Håber ik det er alvorligt! *ss*
    Stakkels Misja!


  • #2   5. dec 2005 Nej det håber jeg sandelig heller ikke Anita - det er rigtig trist når ens hund har ondt........ og sæt nu, det er fordi jeg har sjusket med poterne...

  • #3   5. dec 2005 det er synd for Misja...RIGTIG SYND....!!!!!!

  • #4   5. dec 2005 Susanne - jeg har lige vasket det med klorhexidin (fra flaske), så det håber jeg er godt nok :o)

    Det trøster mig en lille smule at læse jeg ikke er den eneste så - jeg sys sq også jeg er så omhyggelig med at tørre poterne også mellem trædepuderne..

    Lene - det skal jeg da lige tænke over, jeg er klar over der er infektion af en art, men det er svampe infektion jo også.

    Fuccicourt creme dræber da også bakterier (?), jeg har fået det på recept fra min dyrelæge og har tidligere brugt det til bla. ''Hot spots'' der også er en infektion (staffyllikok - staves?) og den vet. sygeplejeske jeg talte med, er fra dyrelæge klinikken som jeg altid bruger.... hmmm...... Jeg har besluttet at ringe i morgen tidligt lige og tale med dyrelægen under alle omstændigheder..

    Tusind tak for jeres søde hilsner :o)


  • #5   5. dec 2005 Amalie - ja er det sq så rigtig synd ;o)

  • #6   5. dec 2005 Klaus - ja det er lige her i eftermiddags det er begyndt.

    Vejsalt er også noget fanden har skabt - nu findes der jo alternativer som er mere skånsomme mod både naturen, sko og hundepoter, men desværre er det ikke alle kommuner som bruger det..



  • #7   5. dec 2005 Jeg har lige talt med dr. dyr og vi blev enige om at Fucicurt creme er det helt ridtige + Klorhexidin opløsningen og så har hun også lige fået en sok på hor hun blev ved med at vaske sig og dermed kom der igen fugt - så nu har hun meldt sig helt ud af samfundet *smiler* og vil slet ikke rejse sig op :o))

  • #8   5. dec 2005 hor=for ;o)

Kommentér på:
Dårlig pote :-((

Annonce