{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Anubis ruskede lille hund {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så havde Anubis fat i en lille hund idag. Jeg var til konkurrence med Isis og min mand skulle så tag sig af Anubis. Da de skal ud og køre med bilen, stryger Anubis forbi min mand i stedet for at springe ind i bilen. Han tager den med 180 op ad vejen- med min mand lige i hælene. Rundt om hjørnet står der en hundeejer med sin lille hvide hund. Anubis og hunden står med løftede haler og snuser til hinanden ( min mand er sakket 20 meter bagud- han er ikke i god form ). Lige pludselig stivner Anubis og i næste øjeblik står han med den lille hund i munden og rusker den frem og tilbage. Min mand fik fat I Anubis som slap den lille og han skynder sig tilbage til haven og smider Anubis derind og tilbage til damen med den lille vovse. Han undersøger den over det hele ( han er dyrlæge ) men der er ingen huller at finde og hunden opfører sig som om intet er hændt. Selvfølgelig fortæller han damen hvor vi bor, hvis der alligevel skulle være sket noget og han får også at vide hvor de bor. Jeg er dybt rystet over at Anubis kan finde på den slags- han har leget med alle hunde- store og små- siden han var hvalp og har aldrig bidt ud efter nogen. samtidig er jeg vred på min mand over at han ikke havde fat i halsbåndet på Anubis på vej fra havelågen til bilen. Æv, æv, æv. Tager over til damen i morgen med en æske chokolade og en stor undskyldning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anubis ruskede lille hund
  • #1   7. sep 2008 øv ikke sjovt når sådan noget sker men der forgår tit sjove ting inde i de hundes hoveder

• #2   7. sep 2008 Håber ikke at det er noget han vil forsætte med. Er sq så ked af at det er sket

• #3   7. sep 2008 Øv en træls oplevelse, men samtidig ros til dig for at avære en ansvarlig hundeejer. Jeg synes det er en super idé at komme med chokolade til damen. Klap på skulderen til dig:)

• #5   7. sep 2008 Jamen den lille hund virkede glad og fro da min mand kom tilbage til den. Håber ikke at den har fået et traume for livet. Damen var også rolig og fattet.

• #6   7. sep 2008 Lea: Øv øv, rigtig trist oplevelse, men det var jo ikke nogens skyld! Det kunne damen også se, nok derfor hun var rolig og fattet, men ja, det er ikk lige til at sige hvad Anubis tænkte på i det øjeblik:(

• #7   7. sep 2008 Hej Lea

En af mine venner har en golden - og da den var 3 år lavede den præcis det samme, og lavede et meget voldsomt overfald på en lille westie, som de mødte på en gåtur. I dag er den 12 år gammel - og den har aldrig gjort det siden, så der er ikke nogen der kan sige, hvad det var der triggede den, den ene dag, for så mange år siden.

Så min trøst til dig er, at selvom han har gjort det én gang, er det ikke sikkert, han gør det igen - og jeg er sikker på, at det er noget I vil være ekstra opmærksom på også, så I dermed også sikrer, at det ikke går galt.

• #8   7. sep 2008 Min forrige hanhund tog også pludselig som vist mere end 7 år gl. fat i en westi på 1 år og ruskede den som en kanin, hvorefter den satte den ned. Vi stod som lammede og troede, at den lille blev dræbt, men det gjorde den ikke. Den fik nogle småhuller, der blev lukket med "fluer", men sikke en forskrækkelse. Man ved ikke., hvad ens søde hund rummer, fordi mange situationer slet ikke opstår. Men jeg nåede at observere, at min hund stirrede på den lille, så øjnene var ved at trille ud af hovedet på ham, men den lille overså det og kom løbende over.
    Jeg tror, at mange hunde ikke forstår "sproget" og derfor går det galt.
    Det tager lang tid at komme sig efter sådan en oplevelse. Men så lærte man det - på den hårde, ubehagelige måde. Bare synd, at nogen skulle lide før man blev klogere.

Kommentér på:
Anubis ruskede lille hund

Annonce