{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hjertelungeorm - Prissammeligning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Efter at have læst den ene advarsel efter den anden om denne frygtelige sygdom, har jeg besluttet at få testet bella for denne orm.
Som Belinda sagde det, så er det nok det mest optimale tidspunkt at få det gjort, da hunden vil være forholdsvis sikker på ikke at få sygdommen resten af vinteren, da der er frost det meste af tiden.

Så er det jeg tænkte: Hvorfor ikke lave en prissammenligning herpå siden, så man kan se hvor det er billigst at få taget den test.

Jeg selv bor I greve. Så jeg er selvfølgelig intereseret i at høre bud fra heromkring. Men er da villig til at køre et stykke vej, for at spare et par hundrede kroner.
Jeg ved af erfaring og fra andre, at den dyreklinik vi har her i greve er en af de aller dyreste... og jeg synes personligt ikke at man får mere for pengene. De tjekkede ikke engang Bella led og sådan, da vi var til de 2 første undersøgelse da hun var hvalp. Så jeg gider næsten ikke engang at ringe derned.
Da jeg ringede første gang og spurgte mht til hjertelungeorm, sagde de at man ikke skulle komme, medmindre hunden havde symptomer. -jamen jamen... :o/

Håber at få en masse gode bud fra jer andre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjertelungeorm - Prissammeligning
  • #1   5. dec 2005 Mine hunde har lige fået det så syntes ikke det er nogen dårlig ide at få hende testet

• #2   5. dec 2005 Hej Nutella,
    Tja, nu har jeg dyrelæge i Farum, et stykke fra Greve *ss
    Men her koster det 211 kr, at få testet.
    Lyngby Dyrehospital tager kr. 123,- mens en dyrelæge ude på amager, ved ikke bestemt hvor, bare i Kastrup tager 160,-
    Hvad skal du gi ??

• #3   5. dec 2005 Min dyrelæge ligger i skibby og ham er jeg ret så glad for men prisen ved jeg så ikke hvad er for jeg havede mange hunde med der ned og er sikker på at han godt vil lave en test hvis du vil ha det for der er meget af det siger han

• #4   5. dec 2005 Har lige ringet...

480 kr koster det hos Greve dyrehospital :oO

• #5   5. dec 2005 350 kr. på herfølge Dyreklinik.

• #6   5. dec 2005 Hej Nutella- mor.

Glostrup Dyreklinik, Dyrlæge Jytte Tønnesen er utrolig sød og meget omhyggelig.
    Jeg ved ikke hvad det koster der, men bare det at komme hos Jytte det er trygt.

Og så er det en ganske dejlig og sød hund du har. Du er bare så heldig.

• #8   5. dec 2005 Jeg får testet Misja jævnligt, for vi har både ormene i området og hun æder græs som fik hun aldrig andet at spise ;o)

Jeg bruger Ballerup Dyreklinik og de tager lige omkring 200 kr. (lidt under faktisk, om jeg husker ret)..

• #9   5. dec 2005 Lone---->
    Mange tak... jeg er også mega glad for den lille prutmås. ;o)
    Glostrup er jo ok tæt... og 200,- er også penge at spare.

Karina---->
    Det lyder også ret ok med omkring 200,-
    Jeg kan heller ikke forstå at det er så dyrt hos min dyrlæge. Men så vidt jeg husker, koster det 480 som minimum dernede. Ved ikke om der er lægens håndtryk der er så dyrt, eller det at man går på deres rene gulv... Hvem ved? ;o)

• #10   5. dec 2005 Så i en anden tråd, at Albertslund koster 550,-

:oO

Så er min ikke den dyreste.

Jeg vil da vænne tilbage herinde igen, og håbe at andre også har nogle bud.

• #11   5. dec 2005 Nutella - i Ballerup Dyreklinik ???

• #12   5. dec 2005 For du skal da slet ikke ind til dyrelægen for at aflevere en afførings prøve - den aflevere du i skranken til vet. sygeplejesken og så ringer du 2 dage efter når prøverne er færdige -

og igen selvfølgelig ikke til dyrelægen, men i den almene telefontid hvor du får vet. sygeplejesken som giver dig svaret ;O)

• #13   5. dec 2005 Desuden er en konsultation nu på kun på lidt over 300 kr. ;o)

Du kan også for 50 kr. få klippet hundens negle - af en vet. sygeplejeske ;o)

• #14   5. dec 2005 Karina--->
    Nå ja så kan jeg SLET ikke forstå den høje pris hos greve. :oO

• #15   5. dec 2005 Karina....

Tja du siger noget... den eneste grund til at jeg har haft den dyrlæge indtil videre, er fordi jeg kan gå derhen. Men jeg er ikke helt tilfreds med deres indsats ved sygdom hos hunden eller andre dyr.

Vi have en fugl der var fundet blind og ikke kunne flyve... men den levde fint hos os i bur. Lille Bente. ;o)
    Hun fik en stor byld på den ene vinge, og vi tog hende til dyrlægen... de gjorde intet, han snakkede bare om at den jo var gammel, og ikke levede for evigt???
    Det kunne VI have fortalt ham!
    Hun kom dog over det, og levede flere år...døde naturligt.

• #16   5. dec 2005 Nej det lyder også vildt Nutella - jeg håber du finder en anden dyrelæge som du bliver tryg ved - jeg har da 2 dyrelæger der er laangt tættere på end den i Ballerup - men DEM er jeg sq ikke trykke ved så jeg endten går de 6 Km. frem og tilbage med Misja eller tager bussen.

Er hun for syg til det, har jeg altid kunnet få en veninde med bil til at køre mig, som ekstra sikkerhed har jeg Falcks dyretransport abonnoment - de henter og bringer til og fra dyrelæge ;o)

Kommentér på:
Hjertelungeorm - Prissammeligning

Annonce