ufrivilig vandladning {{forumTopicSubject}}
Det bliver nok lidt langt men her kommer det...
her de sidste par dage har jeg haft en fornemmelse af at eddi ikke har været helt sig selv, men har ikke kunne sætte en finger på hvad det var... han blev kastarert her for 2 måneder ca, så den bette forandre sig jo lidt...
men her for 5 min siden stod han og pissed på gulvet, en stor tisse tår.. jeg tog ham i det og fløj selvf hen med puhaa men han kigged meget uskyldig op på mig og forsat med at pisse... en ting jeg har bemærket after han er blevet nøddeløs er at han strinter ikk mere nu tisser han fordi han er trængende, men har dælme ikk gjordt det inde siden han blev renlig, hvilket er over et halvt år siden han gjorde det...
kan det være blærebetændelse der gør at han ikk kan holde sig... for det ligned at han var på vej hen til døren..
skal også lige nævne at min store tæve er i løb.. men som sagt strinter han ikk og har ellers ikk vist synderlig interresse i hende...
ps.. ringer til dr dyr i morgen.... men nogle med affaring med hanhunde og blære betændelse
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
nov 2007
tror nu ikk på at det var en smutter..
nov 2007
nov 2007
nov 2007
men det var nu godt at jeg har min fornemmelse i orden....så han ikke skulle rende rundt og have ondt,
ufrivilig vandladning