{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

ang hundekøbere {{forumTopicSubject}}

og slag a hunden igen , altså jeg kn godt forstå at folk køber en hund fordi den ser sød ud ovs, men de har ingen anelse om hvad det er for en hund , nu nævner jeg ikke navne eller annonce navn , men , den hund som var til slag der var nogle som gerne ville købe og da de slet ikke overhovedet vidste hvilken hund den var så spurgte de ejeren , i stedet for selv at slå p og se på racen , hvad kræver den , er det en selvtændig hund som denne var , og så siger en nårh hvor den nuttet , og jeg tænker ja men det er den måske ikke når den bliver voksen, jeg syns at folk sammenligner ´hunderacer , der for mange der tror nu har de haft en lab så kan de også ha en rotwailer eller hvad nu , jeg kan godt forstå folk bliver så frusteret over deres lille nuttede hvalp som nu er stor og ikke vil nusse mere, og så hva gør vi , jo vi sælger .. altså det bare sådan som jeg ser det :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang hundekøbere
  • #2   1. sep 2008 hvis man ikke kan se i annoncen hvilken race det er, så er det da bare og skrive til sælger og spørge..

Dog mener jeg det er en useriøs sælger hvis de ikke engang gider give sig tid til at lave en ordenlig annonce

• #3   1. sep 2008 nej måske ikke lige spørge hvad racen er men så siger man måske jamen det en hyrdehund , og så går folk ud fra det li så nemt kan være en almindelig hyrdehund ..

• #4   1. sep 2008 Da jeg fik 8 rottweiler hvalpe solgte jeg dem billigt, hjem før pris med stamtavle og kontrakt. Alle de 6 der købte hvalpe havde haft rottweiler før og alle er glæder for deres hunde. Og det er 3 år siden nu.

• #5   1. sep 2008 Så jeg vil aldrig selv sælge eller købe en hund jeg ikke ved noget om. Min kæreste vil gerne have en dobermann med kurperet ører osv. Hvor jeg siger nej. Hvis jeg endelig skal have sådan en hund skal det være en naturelig hund uden indgreb fra vores side. Så længe han har den holding får han ingen dobermann. Så det er lige så meget sælgers pligt som det er køberens pligt at sætte sig ind i racen og om den passer godt til mig.

• #6   1. sep 2008 Line og andreas . - så er det da ike købers skyld, når de bliver fejlinformeret af sælger

Kommentér på:
ang hundekøbere

Annonce