301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

BARF BARF

Er BARF en god idé at bruge til en hvalp, der er ved at komme af med et slemt anfald af hårsækmider?
- hvad ER barf overhoved? smiley

Håber I kan hjælpe!
På forhånd tak.

ps. jeg har fødselsdag idag, hurraaaa.. 17 år smiley
og Chloe har fødselsdag d. 8/9, hvilket jo er snart. Så er tøsen 1 år.. det går aaaalt for hurtigt!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BARF
  • #1   30. aug 2008 Barf står for "bone and raw food" hvor atl maden består at råt kød/ben og evt frugt og grønsager.. Om det vil hjælpe med at komme over et sådan angrab ved jeg ikk... Men du kan evt høre her inde:
    http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=2123

• #2   30. aug 2008 Jeg ville ikke turde BARF'e en hvalp. Ved en udvokset hund med hårsækmider eller allergi, ville jeg overveje det, men ikke en hvalp, der skal vokse. Jeg synes det er et sats, da men ikke kan sammensætte kosten efter de store og komplicerede behov hunden har i sin vækstperiode.

Snak med din dyrlæge om behandling i stedet.

• #3   30. aug 2008 Jeg barfer min hvalp, jeg fik den 16-8 08 9,5 uger gammel, hun er kun barfet siden og stortrives. Jeg ved godt at jeg ikke nu, kan se hvad det vil gøre ved hende i fremtiden, men der er flere, efterhånden mange opdrædtere der barfer, med godt resultat. Jeg ved hvor godt min voksne hun, havde af skiftet fra tørfodder til barf, derfor synes jeg den nye skulle have det bedste (mest naturlige i mine øjne) fra starten. Hunde levede sundt, godt og faktisk længere i gamle dage, for bare 50 år siden, og der var det helt naturligt at fodre med råt, for da var tørfodder industrien ikke rigtig startet, endnu.
    Du kan gå ind på www.rigtighundmad.dk de kan sikkert formidle en kontakt til en kendel der barfer. eller du kan besøge www.hundesksperten.dk der er i hvertfald en der barfer hvalpekuld.
    Held og lykke med det

• #4   30. aug 2008 Du kan sagten give en hvalp barf det gælder om at du sætter dig ind i tingene, jeg har barfet alle mine hund fra hvalp, og har tænkt mig at barfe mit kuld fra de er 3uger, du kan jo tage hunden ind til dyrlægen i barfcenteret hun ville kunne hjælpe dig. (link fjernet)

• #5   30. aug 2008 du skal nok kigge her (link fjernet)

Kommentér på:
BARF

Annonce