{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Farvel til nugga <3 {{forumTopicSubject}}

nugga har i det sidste halve år været syg, og vi har prøvet alverdens vidunder midler til at gøre den herlige hund rask; kostomlægninger og specialfodring. Alskens mediciner og sparyer..
men uden held, og dyrlægen har derfor sagt god for at hun skal aflives J': sørgeligt er det men det bedste for nugga.
hun klør i sine ører, poter og i den sidste tid også i hovedet. hun har været utrolig mange gange på dyre hospitalet og ved dyrlægen..
nu det synd hun skal lide mere, så dyrlægen kommer her engang i formiddag...

<33 Nugga
-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til nugga <3
  • #1   2. dec 2005 nøj det var ellers sørgeligt

hvad har hun allergi overfor??

Jeg har næsten lige haft kontakt med et par der også havde en boxer der var multi allergisk - den stod også til aflivning.
    De ville høre om BARF fodring havde hjulpet - jeg formidlede kontakt til Marie Kipler som er god til det med BARF og nu 3 uger efter har hunden det så godt at den allerede er gået ned i medicin dosis!

En rigtig solstråle historie!

Kender du BARF fodring?

www.barf.dk

www.kiplers.dk - under BARF i menuen

• #2   2. dec 2005 Det her skrev de til mig i den sidste mail - efter 10 dage på BARF fodring:

Hej Nicola!

Vores arme er halvt oppe over hovedet, tør vi tro på det eller................................
    Vi er nu nået til dag 10 med BARF og det er næsten ikke til at tro...........
    Der er ved at ske "noget" med vores kære dejlige vuf indenfor de sidste 4 dage.
    Hendes rødme på selve huden er på vej væk, ihvertifælde blevet betydeligt mindsket, hun er mere eller mindre holdt op med at klø sig, til trods for,
    at jeg for 4 dage siden har taget kridtet og nedtrappet hendes medicin, hendes hud er ikke mere så tør og hun er ved at få blankhed i hendes pels igen.
    Idet hun ikke kløer sig mere er alle hendes rifter og småsår på vej væk også, ufatteligt !

• #3   2. dec 2005 , vi har prøvet alt, og de kan ikke finde ud af hvad hun fejler. de har haft nolgle terorier, og vi har fået medicin til dem, men det har aldrig dhjulet noget.

jeger ikke sikker, men jeg mener at vi har prøvet Barf...

• #4   2. dec 2005 men nuggas poter er kløet i så meget af de har dobbelt størrelsre og hun har svært ved at gå..

• #5   2. dec 2005 BARF er rå fodring - væk med tørfoder - kun råt kød og ben og blendede grønsager

dyrlægerne anbefaler det aldrig da det ikke er noget der er klinisk dokumenteret - men der findes masser af hunde der er blevet raske efter at have skiftet til BARF!

Det er virkelig værd at finde ud af om i har prøvet det!

Har hun fået råt mad?

Prøv evt at kigge på min hjemmeside - www.123hjemmeside.dk/nelly - under allergi

• #6   2. dec 2005 Ja Nellys poter klør også - hun er ikke blevet helt rask men det har hjulpet meget så nu klør hun dem ikke mere!

Hendes medicin dosis er også blevet sat ned.

Men den boxer der jeg skriver om - den er vist godt på vej!

• #7   2. dec 2005 Nicola - jo det har vi prøvet. det hjalp ikke- så og sige blev det værre, og vi gik tilbage med noget Pro et eller andet som er ganske udemærket.

vi har fodret med ko maver og rå ben og faste og grøntsager og jeg ved ikke hvad. det var den rene luxus for dem :J det hjalp bare desævrrre ikke

• #8   2. dec 2005 Nå jeg skal desværre i skole nu så jeg er nødt til at smutte

held og lykke med det - ligemeget hvad du gør! Det er bare vigtigt at man er afklaret så man ikke fortryder det senere!

Kys til Nugga!

KH
    Nicola

• #9   2. dec 2005 problemet med nugga er ikke bare hendes poter, men også bagenden, ørene og nu også inde i hovedet. hun har ingen energi mere, og klør sig uafbrudt så det bløder J:

• #10   2. dec 2005 Nicola - tak :J men vi fortryder kun på vores vejne. nugga har der utrolig dårligt, og vi kan ike hjælpe hende mere. det ville være synd at holde liv i hende pga. af vores følelser

• #11   2. dec 2005 Cecilie.

Hvor er det godt at i gør hvad der er bedst for hunden. Det er nemlig rigtigt, at man ikke skal holde hunden i live p.g.a at man elsker den. Hvis man virkelig elsker den, så må man også gøre hunden den tjeneste at give den fred.
    Men det er så utrolig svært, at tage den beslutning.....kender det....min gamle hund fik kræft og vi fik af vide af dyrelægen at hun kunne leve 2 mdr mere, men vi mente at det var bedst for hunden at få fred....det var svært...vi havde haft hende i 11 år.

Jeg syntes at i tager den rigtige beslutning......i har jo prøvet alt og der er også grænser for hvor meget man kan byde en hund.

Kærlige klap til nugga !

• #12   2. dec 2005 Tak skal i have!
    Nu har dyrlægen været her, og hun hviler i fred i sit tæppe

• #13   2. dec 2005 Min dybeste medføelse, Cecilie.

• #14   2. dec 2005 Ja det tror jeg vi har. og dyrlægen mente det sammen

Tak :'J

• #15   2. dec 2005 Meget trist, er ked af at høre at det skulle gå sådan:(

• #16   2. dec 2005 Nej hvor er det trist, sidder her med tårer i mine øjne lige nu :o( Men du gjorde en god ting for din hund.....
    Håber alligevel I har en god jul :o)

Mange julehilsner fra Oscar og Mette

• #18   2. dec 2005 Jeg er vis på vi kommer gennem julen for nu ved vi at nugga har det godt :J hun har haft et dejligt hundeliv, det skulle også gerne ende dejligt. vi begraver hende selv. i et bed af forårsblomster, et sted i haven hvor solen altid skinner om sommeren :J men vi vil altid svane hende smiley
    tak

• #19   2. dec 2005 * savne

• #20   2. dec 2005 åhr den lille stakkel... føler virkelig med jer...
    men godt hun ikk skal lide...
    1000 kys og kram fra os.

Kommentér på:
Farvel til nugga <3

Annonce