{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Sækkeseng {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lave en sækkeseng til hundene, da Cajsa nok bliver lidt stor at have i sofaen engang. Men kan det betale sig at lave en selv? Synes de er ret dyre, også brugt. Men stof og fyld koster naturligvis også. Jeg havde forestillet mig 1.5 x 1.5 meter cirka.
Er der nogen der har prøvet at lave en selv, og kan fortælle mig om det kan betale sig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sækkeseng
  • #1   28. aug 2008 Jeg vil anbefale dig at købe dem, de af og til har på tilbud i Biva og Bilka osv til 4-5oo kroner.

Eneste ulempe ved dem er, at de vist nok ikke har aftageligt betræk.

Men dét ku du jo så sy selv uden de helt store udgifter. Eller putte dynebetræk på. Vi fandt nogle fiiine hunde-motivs-nogen....;o)

Det er ikke stoffet der er dyrt, når man skal sy sækkesenge, men det er de der krøyer-kugler der koster helt vildt, ISÆR når du skal ha en stor seng.

• #2   28. aug 2008 Glemte lige at skrive at VORES sækkeseng var 130x160 og med MASSER asf plads til 2 hunde, børn osv.....
    Vi fandt vores igennem vores farvehandler...derfor jeg ikke ved med sikkerhed om Bivas og Bilkas er uden betræk. Det var vores nemlig.....

• #3   28. aug 2008 Dem har jeg selv tænkt på, men netop det at de ikke har aftgeligt betræk der kan vaskes, er lidt noget skidt. Men det kunne jeg måske selv sy... Er din virkelig ikke større? Cajse bliver jo nok omkring 25-30 kg. og Mingus vejer kun omkring 11, så større end din er nok ikke nødvendigt smiley

Tak for rådet smiley

• #4   28. aug 2008 Du kan lave den selv smiley Et gammel dynebetræk, en pose krøyer kugler (eller en gammel slidt sækkestol) og så en plaid udenom. Vores kostede omkring 250 kr, men vi har også sat i ekstra omslag af vandtæt stof ind, da Ohio kunne finde på at tissse på den smiley

• #5   28. aug 2008 Du kan købe kuglerne billigt i en kæmpe pose i XL byg, ihverfald her i slagelse, så mon ik andre Xl byg ogå fører dem, de står o træ last afdelingen her:)

• #6   31. aug 2008 Kan se at de er på tilbud i næste uge i......nej, nu kommer jeg i tvivl om det var Biva eller Bilka, men det er ihvertfald den stooore udgave.

Du har sikkert selv spottet den i reklamerne ;o) ;o)

• #7   1. sep 2008 Hihi, den har jeg sendt kæresten i Bilka efter i morgen smiley Den har en rigtig fin størrelse, og 399 er da super billigt! Jeg er spændt på om betrækket kan tages af, men til den pris kan det altså være ligemeget!

Kommentér på:
Sækkeseng

Annonce