{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Er nød til at brokke mig lidt {{forumTopicSubject}}

Jeg undskylder på forhånd, men jeg er altså lige nød til at lukke lidt damp ud smiley

Jeg har lige været ude med hundene, og da jeg kommer forbi en af mine naboer's hus tisser Laps op ad en lygtepæl - jeg plejer IKKE at lade mine hunde lave hverken stort eller småt, før vi er kommet ud på en landevej som ligger lige op af vores kvarter, men idag tissede Laps altså så op af den lygtepæl.

15-20 meter længere henne af vejen står en af mine naboer og betragter os - og da Laps har tisset begynder vi så at gå videre - men så råber damen så, om jeg ikke har tænkt mig at samle op efter min hund - jeg svarer så, at jeg altid samler op efter mine hunde, når de har skidt, men at jeg godtnok ikke lige har taget en klud med til at tørre tis op med - damen ruller med øjnene af mig, og laver "idiot finger tegn" ( I ved holder en roterende finger op til sit hoved) hvorefter hun sætter sig ind i sin bil og kører, idet hun kører forbi os tager hun sig igen til hovedet og ryster på hovedet af mig.

Jeg blev faktisk temmelig vred på hende - jeg ved godt at der er nogle få af vores naboer som ALDRIG samler op efter deres hunde, MEN jeg plejer ski ikke engang at lade mine hunde tisse før vi er kommet ud på landevejen, og væk fra postkasser, lygtepæle, hække og hvad der ellers kan tisses op ad.

Undskyld mit udbrud, men jeg var ski lige ved at koge over..............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er nød til at brokke mig lidt
  • #1   26. aug 2008 Hun har det sikkert ikke så godt i hendes hoved til hverdag og føler hun er i sin fulde ret til at "bestemme" reagerer over andre,

Kan godt forstå din vrede, men lad være med at bruge din gode energi på hende, bare træk på skulderne næste gang og send hende et lille overbærede smil, så bliver hun nok stik tosset, men kan være hun begynder at se lidt indad. :O))

• #2   26. aug 2008 hold da op, hun må da have en dårlig dag, kan godt forstå du er damp over det:-)

• #3   26. aug 2008 Hold da kæft en tåbe. Om lidt pisser det ned med regn og så er hundens tis væk. Det havde da været noget andet hvis hunden havde skidt. Eller hvis den havde pisset op ad en nyplantet hæk....... Nu er jeg så også vant til der bliver luftet fremmede hunde i min have, så jeg er ik så nærtagende mere.................

• #4   26. aug 2008 Eller gravet hele hendes blomsterbed op. :O)))

• #5   26. aug 2008 Jeg svarede hende faktisk muntert med et smil på læben, da jeg svarede hende, men det virkede jo tydeligvis ikke på hende.

Jeg ved godt at man kan rende ind i sure mennesker overalt - jeg er bare så træt af, at jeg gør hvad jeg kan for at være en hensynsfuld hundeejer, og så alligevel render ind i sådan en matrone......

• #6   26. aug 2008 Jeg er sikker på at dit smil har gjort indtryk og hun så er blevet endnu mere gal i skralden og får en endnu dårligere dag, MEN det vil hun absolut ikke vise dig, hvis jeg var dig ville jeg smile sådan lidt overbærende til hende hver gang jeg så hende, hvis hun så endag overfuser dig igen, ville jeg sige at du troede at dine små smil ville hjælpe hende i hverdage. Husk alt hvad man sender ud får man tilbage. :O)

• #7   26. aug 2008 Vores gamle hanhund tissede engang om ad en hæk til vores nabo og han stod med en lommelygte for at undersøg om hækken havde taget skade. Jeg har det sådan, skal min hun tis, så skal den det. Jeg låser jo heller ikke brokhovederne ude fra deres toilet når de skal tis.

• #8   26. aug 2008 hvad havde hun forventet..... at du ville suge det op med sugerør??

Jeg kan godt forstå det med lortene, men sku ikke med tis....
    men som de andre skriver, hun har nok haft en rigtig dårlig dag

• #9   26. aug 2008 Jeg vil straks glemme den sure mokke - det er jo tydeligt at hun bare ville dele sin dårlige dag med omverdenen smiley

• #10   26. aug 2008 *Fnis*

Jamen så må du da have et lille sugerør med i lommen, og sige til den tossede dame, at hun da skal være velkommen til at suge det op.

Ej der findes så mange mærkelige mennesker. Da jeg gik ud her imorges, var der er gammel dame der slog ud efter bella med sin skovl, og sage forsvind med dig, da hun gik hen mod hende og ville kigge på hvad hun lavede. Hun var slet ikke helt henne. Og jeg stod altså få meter væk, og gik i den anden retning.

En lille hund med store øjne der lister hende med sænkede hovede. Det kan man da ikke være bange for.

• #11   26. aug 2008 Hold da op det må sq da være hende der skør... selv !!!

• #12   26. aug 2008 Jeg har da aldrig hørt noget så åndssvagt... Jeg lader min hund pisse lige nøjagtig hvor det passer den, det nægter jeg da at tage hensyn til... Hun er da for dum!!!

• #13   26. aug 2008 en af mine venner fik også skæld ud fordi hans hvalp lige pludselig skulle tisse og det var altså tilfældigvis i gågaden de gik.. ikke engang midt på gaden, det var sådan lidt inde til siden.. kan forstå folk hidser sig op når det er indendørs, men udenfor kan sQ være lige meget, der er så meget andet og værre der ligger på gaden..

• #14   26. aug 2008 skal man nu til at have en toilet rulle med når man lufter hund ? helt ærligt synes efterhånden folk har travlt med alt - modsat burde du måske kigge nærmere på hvad denne dame foretager sig ?

• #15   26. aug 2008 Jeg plejer at få ballade af alle de gamle kællinger fordi jeg ik samler op efter Terkel... Problemet er bare at jeg ik gider kravle rundt inde i det høje græs for at samle op... Og der er heller ik nogle skraldespande før vi kommer tilbage til den store container...

• #16   26. aug 2008 Har aldrig set en hund skide med løftet bagben smiley

Glem den kælling, tænk bare, at hun er blevet lidt små tosset af den manglende sex.

• #17   26. aug 2008 Lise...Næste gang du møder hende - altså hvis - så giv hende en duftsprayer med blomster duft..og bed hende venligst lige dusche en omgang når hun er kørt forbi dit hus i sin bil, da du ihvertfald ikke skal ha' bil-os i nærheden af vovse...:-) Eller måske en klud, for vandet i pytterne efter regn er altså møgbeskidt og sæt hun rammer dig og vovsen..så skal hun altså tørre op...
    Dumme hende, hvor emsig...træls for jer...men op med kinderne..!

• #18   26. aug 2008 Lonnie R

Jeg synes nu at man skal samle op efter sin hund, også selvom der ikke lige er en skraldespand i nærheden - og er der slet ingen skraldespande, så kan man jo bare smide høm'eren i sin egen skraldespand, når man kommer hjem smiley

• #19   26. aug 2008 Øhm ja nu bliver jeg lidt harm.. Ja ikke over det med lygtepælen og at du ikke samlede op, Lise.. det kan man jo ikke *GG*

Men jeg ville nu blive lidt arrig, hvis nu jeg var have-freak (det er jeg ikke, men har en mor og stedfar, som er), og passede og plejede min hæk, og så en hanhund kom og pissede op af den.. For har der været en, kommer der flere..

Der kan man altså godt vise lidt hensyn..

Bliver også lidt irriteret over at folk lader deres hanhunde strinte op af bygninger, busskure osv.. det er sguda noget svineri..

Ja undskyld.. Men der var bare lige et par kommentarer i denne tråd, der lige fik mig i det røde felt

Men hende der, ville jeg nu bare ryste på hovedet af, Lise

• #20   26. aug 2008 synes kattepis både lugter værre og ødelægger mere ............ og samme gør urin fra mænd, der pisser ind i hække og op ad bygninger - undskyld mit sprog ................

• #21   26. aug 2008 Det har jeg da heller ikke sagt, at det ikke gør. Men at det stinker mere end hundepis (og nu er det ikke lugten jeg tænkte på i mit tidligere indlæg), så betyder det da ikke at det er okay, at hunde pisser op af mure, hække osv, fordi katte og mænd gørdet.

Ja men mænd burde vide bedre og katte, tja, så må folk jo holde dem inde.. (Jep jeg har en inde-kat)

Med hunde kan man i det mindste selv sørge for at undgå det

• #22   26. aug 2008 Jeanette og Luna *

Jeg er fuldstændig enig med dig - man kan ikke tillade sig at lade sin hund pisse overalt, her hvor jeg bor er der en legeplads, hvor jeg ofte har set folk lade deres hunde pisse op af stolperne til gyngestativet - det er ski da smadder ulækkert, da det da er en selvfølge, at det er et sted, hvor børn leger smiley

Men jeg synes slet ikke at det er iorden, at hunde får lov til at pisse op af hække, postkasser, stakitter, husmure osv osv.

• #23   26. aug 2008 Nej, det kunne jeg forstå i dit første indlæg:-) Så vi er vist meget enige *S*

Hende damen du mødte må da vist have haft en dårlig dag *S*

• #24   26. aug 2008 det er ikke i orden at hunde tisser overalt - og slet ikke på en legeplads -

• #25   26. aug 2008 Hold da op for en kegle.. Balder for altså lov til at tisse på hække og lygtepæle - Og blomster og planter som går ud på fortovet for han også lov til at tisse på.. Så kan de jo bare sørge for at det ikke går ud på fortovet;-)

Men stakit og husmure osv. der er det ikke tilladt - Men ellers samler vi da også pænt op efter os.

Lise - Hvis jeg var dig - Ja så fik min hund lov til at tisse ved hendes hus HVER DAG;-)

• #26   27. aug 2008 Lise... Jamen det er sjældent at folk gider at samle op efter sin hund når den skider i det høje græs hvor man alligevel ik kan se hvor man træder, og der derfor er en risiko for at du så træder i alt muligt mærkeligt du ikke ved hvad er...

Desuden synes jeg altså heller ik en hundelort er det værste der kan ligge på jorden...

Terkel laver aldrig noget på stier, og steder hvor man går... Og ja jeg burde måske samle op, men der er jo ingen der samler op efter sine katte og heste, og det er da mindst ligeså ulækkert.

• #27   27. aug 2008 Den klassiske - hvorfor skal jeg, når andre ikke gør smiley

Kommentér på:
Er nød til at brokke mig lidt

Annonce