{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.404 visninger | Oprettet:

bæresele til chihauhau {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg vil høre om der er nogen der har set bæresele til at hænge foran på maven til chihauhau fordi jeg har 4 hunde og vi går meget lange tur med vores hunde min vores lille chihauhau kan selfølgelig ikke gå så langt nu er det sådan at min højre arm er lammet og jeg har gerne 2 hunde med i min venstre og det er et stort probllem når loppen ikke kan gå så langt og jeg får krampe i min venstre af at gå med hende der plus at det er noget bøvl at havdeden anden hund i snor det skal helst være sådan en sele der er meget nem at tagepå ellers bruger jeg den ikke ved godt at det måske ikke er normalt med en bæresele til hunde men jeg er heller ikke helt normal griner.. er ved at få min svigerinde til at ligge hovedet i blød med at lave et bælte hvor jeg kan spænde alle hunde snor i nu er det heldigvis kun små hunde vi har en cairn terrier en lhasa apso en mops og en chihauhau håber nogen vil hjælpe mig
knuzzer sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bæresele til chihauhau
  • #1   26. aug 2008 Her er nogen:

(link fjernet)

• #2   26. aug 2008 Hvorfor er det en chi ikke kan gå ligeså langt som alle andre hunde?

• #3   26. aug 2008 Nu vil jeg så os lige tilføje at jeg da har været i skoven med Mischa nogle gange hvor vi er der i 2 timer.. Og det kan hun sagtens holde til hvorimod Malou hun nok kun kan holde til en time...
    Men nogle hunde gider at gå langt andre ikke..

• #4   26. aug 2008 Jeg må lige grine, BÆRESELE.....*LOOL*........

• #5   26. aug 2008 Ja det forstår jeg så heller ikke lige, mine chi'er kan gå længere end mig..
    Sidst vi var i skoven gik vi knap 8 km.

• #6   26. aug 2008 Hej tusinde tak for svar og tusinde tak til irene for dine søde beskrivelse nu er det sådan at vi stor set går et sted mellem 5-10 km hver dag og det er ikke altid i skoven vores andre hunde er nogen meget aktive hunde og elsker lange gå tur men det gør chihauhau ikke hun ligger sig bare ned når hun ikke gider mere så hedder det bæretur hjem det er lidt bøvlet når jeg har andre hunde med og hun skal med ud og have noget luft og opleve andet end vores hus og have det tror jeg på at det er meget sund men bare det at hun er opppe 1 km så kan hun lidt igen kærlig hilsen sanne

• #7   27. aug 2008 Igen...jeg griner stadig, bæresele..........

Jeg må hellere skaffe en til Andy.....Han har også korte ben....

• #8   27. aug 2008 Nu har jeg en lille og en stor hund, den store er voksen, den lille en stor hvalp...

Én gang om dagen får de en tur sammen, over på marken hvor de kan tosse som det passer dem, de andre ture får de hver for sig, fordi de har forskellige behov der skal dækkes, og fordi jeg nyder at have dem en til en *ss*

Jeg vil 100 gange hellere efterlade den lille hvis den ikke kan 'tåle mosten' så at sige end at stoppe hende i en taske eller bæresele hvor hun alligevel ikke får noget ud af turen, hverken læst avisen, motin eller en anden sjov og nødvendig oplevelse.

Og så giver det hundene en dejlig selvstændighed at de ikke er afhængige af hinanden på det punkt, men sagtens kan være ale, enten sammen eller hver for sig.

På den måde får både hundene og jeg det bedste af hinanden smiley

Men vi er heldigvis alle forskellige, og der er ingen opskrift på det endegyldigt rigtige smiley

• #9   27. aug 2008 Fornuftigt sagt Tanja........

• #10   7. jul 2011 Jeg ved det er en ekstremt gammel tråd det her, men hold kæft hvor bliver jeg gal over at se at nogle er så latterlige at skulle skrive kun for at gøre grin!
    Har folk virkelig ikke andet at lave?

Jeg har selv en lille hund, som elsker tasker, bæreseler, og at blive båret i det hele taget! Min hund kan ikke klare at gå så langt, enten sætter han sig, eller også springer han op af mine ben, så jeg har derfor også en taske med han kommer op i når man ikke kan mere, hvis jeg går tur med min Golden.
    Jeg vil 10 gange hellere tage en taske med til ham, end at lade ham sidde derhjemme og skrige til jeg kommer hjem igen, fordi han har brug for at slappe lidt af, ellers elsker han jo at komme med!

"Hvis den ikke kan klare mosten må den blive hjemme" - Ja fint du har den mening, men hvis hunden trives i en bæresele, hvad fanden er så problemet? :S

Det er jo til grin, at nogen er så latterlige at skulle nedgøre andre mennesker, fordi de prøver at gøre noget godt for deres dyr!

Jeg håber så inderligt, Sanne at du fandt en ordentlig bærsele, og din lille chihuahua fortsat kom/kommer med på de lange ture! Selvfølgelig skal den ikke blive hjemme fordi den har brug for en pause på halvvejen :s

Kommentér på:
bæresele til chihauhau

Annonce