{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

To (han)hunde {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med at have to hanhunde i hjemmet?..
Kæresten og jeg købte Kaiser her for en lille måneds tid siden og har siden besluttet at udvide "familien" med endnu et medlem. Men da vi begge holder meget af specielt store hunderacer og ligeså meget hanhunde ved vi ikke om det kan give problem i stil med dominanskampe og lign. nogen der kan hjælpe mig lidt her? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To (han)hunde
  • #1   30. nov 2005 Hejsa jeg har 2 han hunde og der er ingen problemer dog er den ene ikke så stor men de er ret glade for hianden, og der ud over har jeg også 3 tæver de går sammen med og selv om der er løbetid enes alle hundene fint

  • #2   30. nov 2005 Jeg har to hanhunde sammen og der er ingen problemer. Naturligvis forsøger den lille da sommetider at dominere den store, men de har aldrig været sådan i alvorlig slåskamp eller noget. Du kan få lidt problemer hvis ikke der er nok forskel i alderen på de to hunde, har jeg hørt. Min søster har også en lab som kommer på besøg ofte og der er heller ikke noget ballade, så det kan altså sagtens lade sige gøre:-)

    Mvh.
    Berit


  • #3   30. nov 2005 Vores to hanhunde kunne også godt sammen. Jason var jo godt nok hvalp, mens Rolf var 14 år, men de klarede det flot sammen.

  • #4   30. nov 2005 hej...
    Vi har to han hunde - sammen med to tæver... og hannerne er IKKE kastereret! Men det blir vi vidst nødt til... men det er nok mest fordi vi oz har tæverne... mine forældre har før haft 4 hanhunde på samme tid uden problemer... men det kan da lade sig gøre især hvis der ikke er nogle tæver...!


  • #5   30. nov 2005 Jeg har også to hanhnde sammen... Ingen problemer i det... De kan skam spise af samme skål samtidig ude at æde hinanden... Smiler.

  • #6   1. dec 2005 det er oz kun i perioder at mine ikke kan sammen... de plejer oz at spise af samme skål... men ca 1 gan hver 2.-3. uge prøver de at dominere hinanden...

  • #7   1. dec 2005 Vi har to terrierer( som jo er kendte for deres temperement) der er overhovedet ikke noget og den ene er stadig hvalp den anden er 4 år de leger og har slet ikke været oppe at toppes ikke engang noget der er i nærhedn af det. Vi har altid haft to hunde på en gang og der har aldrig været nogle problemer. Bare klø på vil jeg sige.

  • #8   1. dec 2005 er det ikke et problem at have to hanner når der også er tæver.vil hannerne så ikke gå og strinte over alt.vil de ikke prøve at blive dominante ved at skulle strinte?

Kommentér på:
To (han)hunde

Annonce