{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

VIL LIGE ADVARE MOD HVEPSE!! {{forumTopicSubject}}

Vi var idag som alle andre dage på gåtur i skoven.
Nala leger med en anden hund rundt i skoven, hvor hun så pludselig pev.. vi opdager at hun er angrebet af mindst 20 hvepse. vi får dem slået at hende og ringer derefter til dyrelægen som siger at vi skal komme så hurtig som mulig, da hun vil kunne gå i chok.
og ganske rigtig, som vi får lagt på igen, ligger hun sig og kan ikke gå. Jeg får tåre i øjene og en klump i halsen, men bevarer roen, nogenlunde, godt jeg ikke vare alene og min kærste var med. Vi må bære hende tilbage gennem skoven, samtidig ringer vi efter en som kan køre os da vi ikke har bil. vi når til dyrelægen, og fra vi opdagede hvepsene er der ca. gået 15 min. Nala får en del sprøjter og bliver lagt i drop ved dyrelægen. Hendes hjerte slog meget langsomt da vi kom ind og hun var helt væk. Der gik så mange tanker gennem mit hovede.. puhaa
De fortalte at dette er meget farligt og at hunde kan dø af det. sidste sommer havde vores dyrelæge 3 hunde som ikke nåede frem og døde.
Vi sidder nu til aften og er bekymet for hende. Denne oplevelse har været så ubeskrivelig. Intet har været så ubehageligt for mig som dette, min elskede hund som lå og ikke reagerede, kunne ikke gå, kastede op. Men kan ikke beskrive hvordan jeg havde det. Jeg er så taknemlig for at vi nåede frem, og håber hun kommer sig hurtigt. Hun er her til aften bange for selv den mindste flue.. ÅHH min lille Nala skat!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIL LIGE ADVARE MOD HVEPSE!!
Kommentér på:
VIL LIGE ADVARE MOD HVEPSE!!

Annonce