{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

SPOR {{forumTopicSubject}}

Hvor mange af jer går spor med jeres hunde - og hvilke slags spor ? Har lige været ude og gå spor med begge hunde ( vi gør det tre- fire gange om ugen ) og det gik rigtigt godt. Begge spor var kun ca. 500 skridt lange og med to knæn og fire genstande. Anubis slår helt klart Isis i spor- han er bare god og jeg satser på at han tager sin sph1 til november ( 1300 skridt ,seks knæk, vejoverførelse, fire genstande og afledning )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SPOR
  • #1   22. aug 2008 dyan bliver brugt til spor og det er exp. at ungerne eller deres legekamerater løber væk og gemmer sig og hun lugter til noget af deres ting og så finder hun dem og får ros og godbidder

• #2   22. aug 2008 Ku godt tænke mig at prøve at træne Schweiss- det dur nok bare ikke med de to hunde jeg har nu ? Anubis lærte som hvalp også at finde vores børn ( og min mand ) Hvis fek. min mand er gået et eller andet sted hen, kan jeg efter et stykke tid tag Anubis ud, og så kan han finde min mand. Fek hos en længre oppe ad vejen. Han går fint på både asfald, jord og græs

• #3   22. aug 2008 Jeg træner både BHP og PH-spor. Vi træner ikke så ofte spor, men min hund gør det ganske godt alligevel
    Nu står den på DM-udtagelse i PH, så det bliver denne slags spor der trænes den næste stykke tid.
    Hvis nogen har hørt at PH-spor er lettere end IPO/BHP, så tager de ganske fejl...

Kommentér på:
SPOR

Annonce