Hund nr. 2, en Berner Sennenhund??? {{forumTopicSubject}}
Vi snakker om at få en hund nr. 2, og vi kunne rigtig godt tænke os en Berner Sennenhund, men kender ikke helt så meget til den, med dens temperament o.s.v. og om den omgåes fint med andre hunde.
Vi har en Dobermann, en rigtigt familiehund, som også elsker at være sammen med andre hunde, og det er mest for hendes skyld, at vi snakker om at få en hund mere, så hun aldrig skal være alene.
Jer som har en Berner Sennenhund.... hvordan er den og kan den bo sammen med en anden hund?
Vi ved godt at en hund bliver hvad man opdrager den til, og hvis alle hunde var som den vi har nu, ville der aldrig opstå problemer.... Håber i kan hjælpe os lidt på vej
Hilsen Anders og Carina
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 562
Du skal være velkommen til at kigge ind på mine to berneres sider ( www.berner-sennenhund.webbyen.dk og www.argento.webbyen.dk ) for at få mere info, eller du kan kigge på Dansk Berner Sennen Klubs side www.dbsk.dk
Jeg vil anbefale jer at tage på nogle udstillinger og MØDE de forskellige bernere og så tage et kig forbi nogle kenneler. Har du flere spørgsmål skal du også være velkommen til at kontakte mig og spørge løs. Jeg hjælper gerne:-)
Mvh.
Berit
Hund nr. 2, en Berner Sennenhund???