{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Hund nr. 2, en Berner Sennenhund??? {{forumTopicSubject}}

Vi snakker om at få en hund nr. 2, og vi kunne rigtig godt tænke os en Berner Sennenhund, men kender ikke helt så meget til den, med dens temperament o.s.v. og om den omgåes fint med andre hunde.
Vi har en Dobermann, en rigtigt familiehund, som også elsker at være sammen med andre hunde, og det er mest for hendes skyld, at vi snakker om at få en hund mere, så hun aldrig skal være alene.
Jer som har en Berner Sennenhund.... hvordan er den og kan den bo sammen med en anden hund?
Vi ved godt at en hund bliver hvad man opdrager den til, og hvis alle hunde var som den vi har nu, ville der aldrig opstå problemer.... Håber i kan hjælpe os lidt på vej smiley
Hilsen Anders og Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund nr. 2, en Berner Sennenhund???
  • #1   28. nov 2005 Berneren kan KUN anbefales:-) Har selv to stks (dejlige drenge). Deres temperament er simpelthen skønt,de finder sig i ALT. Andre hunde kan de sagtens lege med, dog kan der forekomme lidt dominans mellem hannerne (IKKE at forveksle med agressivitet som er absolut uønsket!). Mine to vil gerne lege med alle de kan komme til og er meget glade for alle generelt. Dog er de nogle gode vagthunde også! Hvis det lykkes nogen at komme ind, så kommer de ihvertfald ikke UD (Det har Snoopy bevist*S*)!
    Du skal være velkommen til at kigge ind på mine to berneres sider ( www.berner-sennenhund.webbyen.dk og www.argento.webbyen.dk ) for at få mere info, eller du kan kigge på Dansk Berner Sennen Klubs side www.dbsk.dk
    Jeg vil anbefale jer at tage på nogle udstillinger og MØDE de forskellige bernere og så tage et kig forbi nogle kenneler. Har du flere spørgsmål skal du også være velkommen til at kontakte mig og spørge løs. Jeg hjælper gerne:-)

Mvh.
    Berit

Kommentér på:
Hund nr. 2, en Berner Sennenhund???

Annonce