{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Totalt uhyggeligt {{forumTopicSubject}}

Det er egentlig ret skræmmende : Har siddet på HG de sidste par timer uden at ku tag mig sammen til noget som helst andet. Sidder bare og kommer med kommentar til andres indlæg og ser hvad folk skriver. Burde gå en tur med hundene- det gør jeg nok også lige om lidt. Skal træne i eftermiddag / aften. Først spor ( svært at finde ordenlige sporarealer på denne årstid ) Begge hunde skal snart til prøve / konkurrence. Dernæst lydighed og sener skal vi til ringtræning. Anubis skulle jo meget gerne avlskåres i klasse1 ( håber jeg ) til oktober og dagen efter avlskåringen, skal begge hunde udstilles. Hvis de skal ha et ordenligt prædikat, kræver det jo i den grad at de kan gå/ løbe ordenlit i ringen og blive stillet op så de tager sig godt ud. Må hellrer smutte en lille tur med dem. Men skriv alligevel bare jeres kommentar- hvis I har nogen. Jeg tjekker når vi kommer hjem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalt uhyggeligt
  • #1   19. aug 2008 Uhh, Lea, DET kender jeg alt for godt!!!

Og så MÅ jeg jo høre, hvad det er for noget prøveværk, du skal stille til?

Min mand og Cassius skal have deres FP på fredag, gerne en AB'er d. 6/9 og så lidt senere på året en ABC'er

• #2   19. aug 2008 Anubis skal deltage i Dk´s bedste BHP1 i Frederica. Isis skal være med til Rødovre open og sener i september skal hun tag sin ABC. Derefter i november skal Isis forhåbenlig har sin BHP1 og Anubis sin SPH1

• #3   19. aug 2008 Træner mest spor i Greve og Brøndby. Får ind i mellem lov til at låne nogle marker i Ballerup

• #4   19. aug 2008 Ok, Lea, så har du nok at se til ;o)

SPH1... BRRRRR... ;o)

DET er en hård nyser. Kan godt forstå, du efterlyser sporarealer!
    Her i området er der nu en del græs og stub.

Jeg kommer i øvrigt til Fredericia og ser konkurrencen - vi har et par stykker i kredsen, der stiller. Det bliver rigtig godt ;o)

• #5   19. aug 2008 Sjovt at tag FP. Selvom jeg var s**** nervøs da jeg tog den med Isis, altså da vi var nede i byen. Hun er ikke særlig glad for andre hunde, men det gik rigtigt godt.
    Meget held og lykke med jeres FP. husk at skri hvordan det gik når den er overstået

• #6   19. aug 2008 Jeg stiller ikke de store forventninger til Anubis i Frederica ( den dag hedder han Jabina Pharao - da han hedder det på stambogen ) vil bare lige over og vise flaget. Vi er fire der stiller fra vores kreds og de andre er altså ret gode. Anubis er bedst til spor.

• #7   19. aug 2008 Kan man gå spor i Hedeland ??? Det vidste jeg ikke. Hvor ?

• #8   19. aug 2008 Ja, Lea, den FP kan godt være en drillepind. Forleden gik det op for os, at vores hund aldrig havde fået en dæk-kommando på asfalt :o))))

Nå, men vi har smugtrænet lidt - for tre uger siden havde han aldrig prøvet at være afbundet, men det har han nu.

Håber det går glimrende, og tror det da også!!

Jeg skal holde øje med jer i Fredericia ;o)
    Hvem er de andre, der stiller fra din kreds?

• #9   19. aug 2008 Hejens Flække, Vizla og Gejo ( Tror jeg den hedder ) Vi er fra kreds 30

• #10   19. aug 2008 Uhh - Vizla kender jeg jo fra andre steder på nettet. Hende glæder jeg mig til at se i virkeligheden ;o)

• #11   19. aug 2008 Madam Blå : Tak

• #12   19. aug 2008 Havde overvejet at starte i Fredericia også, men der blev for meget der løb sammen for os. Har en udtagelse til PH-DM den 7. og den 20. til avlskåring, så jeg valgte at tage en BHP2 i stedet, og så skal hun have BHP3 inden parring som bliver i februar.

Kommentér på:
Totalt uhyggeligt

Annonce